Az első felében számos külföldi szakmai lapban és online felületen jelent meg Magyarország, mint kongresszusi turisztikai célpont. Ez annak is köszönhető, hogy a Magyar Turizmus Zrt. külföldi marketingtevékenységében kiemelten kezeli a kongresszusi turizmust.
A Magyar Kongresszusi Iroda pedig azt hozta nyilvánosságra, hogy a legfontosabb olasz szaklap, a 12.000 példányban készülő Meeting e Congressi magazin márciusi száma 17 oldalon keresztül mutatja be az országot a hivatásturizmus szemszögéből. Az amerikai szakma képviselői egy közel 32.000 példányszámú magazinban, az Incentives and Meetings International Magyarország összeállításában ismerkedhetnek meg Magyarországgal, míg Franciaország vezető szaklapja, a 15.000 példányban megjelenő Voyages et Stratégie 8 oldalon mutatja be a magyar kongresszusi piacot áprilisi számában.A részvénytársaság közreműködésével készült el a Conference and Incentive Travel című brit hivatásturisztikai magazin 16 oldalas Magyarország melléklete is, amelyet a frankfurti IMEX szakkiállításon önálló füzet formájában, a májusi magazinba befűzve terjesztettek összesen 17 ezer példányban. Németország, Svájc, Ausztria és a Benelux államok szakemberei az events' magazin oldalain publikált 10 oldalas cikk segítségével nyerhettek betekintést a magyarországi konferenciaturisztikai lehetőségekbe.
A Nemzetközi Konferenciák Szövetsége 2006. évi statisztikai összefoglalója szerint Budapest 6. helyezést ért el a világranglistán a konferenciavárosok versenyében.