Jó üzlet a sajt?

A sajtfélék kiskereskedelmi forgalma meghaladta a 60 milliárd forintot 2006 júliusa és 2007 júniusa között, ami 8 százalékos növekedés egy év alatt.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Nielsen piackutató felmérése szerint a vizsgált időszakban a diszkontokban nőtt, a hipermarketekben csökkent a sajteladás. A hipermarketekben a csökkenés oka az, hogy a sajt átlagos fogyasztói ára ezekben a bolttipusokban 10 százalékkal emelkedett, a választék korábbi folyamatos bővülése pedig megtorpant.

A sajt átlagos fogyasztói ára 8-12 százalékkal emelkedett egy év alatt. A felmérés szerint a sajt értékesítésében a modern bolttípusok kulcsfontosságúak. A 400 négyzetméternél nagyobb üzletek adták a forgalom 77 százalékát 2006 július és 2007 június között.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo