Itt az olcsó Casco

Megújítja digitálisan köthető casco termékét a használatalapú autós szolgáltatásairól ismert Cristo alkalmazás, Cristo Casco néven; a cég hazánkban egyedülálló módon digitális vezérügynökként értékesíti termékét januártól. A felhasználók igényeire szabott új biztosítás teljeskörű menedzsmentjét a Cristo látja el, a biztosítási kockázatot az UNIQA csoport lichtensteini leányvállalata, az UNIQA Versicherung AG viseli.

A vállalat számításai szerint, akik évente általában 7-10 ezer kilométert vezetnek, átlagban 30-40 százalékot is megtakaríthatnak ezzel a konstrukcióval, a piacon elérhető átlagos casco biztosításokhoz képest. Természetesen minden konkrét számítás függ az adott autó típusától, de az átlagos használat függvényében mindezt előre kikalkulálhatják a felhasználók az alkalmazás online felületén is.

„Ezzel is igyekszünk arra ösztönözni az autós közösséget, hogy az élet minden területén, így a vezetés kapcsán is tudatosabbak legyenek – ne költsenek autójukra feleslegesen, és csak akkor használják azt, amikor ténylegesen szükségük van rá” – tette hozzá az ügyvezető.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo