A Cristo autós alkalmazás 2019 decembere óta van jelen a magyar piacon. Eleinte elsősorban a használatalapú casco termékét kínálta a felhasználóinak, kiegészítve a vezetésről szóló statisztikákkal és információkkal, szolgáltatási palettája ugyanakkor azóta is folyamatosan innovatív funkciókkal, így autós élethelyzetekre választ adó megoldásokkal bővül. Három év munkája érik be 2023 januárjában, amikor a cég elsőként a hazai piacon digitális biztosítási vezérügynök szerepben lép tovább, a használatalapon árazott „okos casco” biztosítást értékesítve, az UNIQA Versicherung AG nemzetközi biztosítóval partnerségben.
„A Cristónál indulásunk óta alapelvként tekintünk a használatalapú árazás lehetőségének megteremtésére.” – mutat rá Szota Szabolcs, a Cristo alkalmazást fejlesztő és üzemeltető Smartsurance Technologies ügyvezetője, egyben a vállalat tavaly év végi felmérésére is utalva, amelyből kiderült, a megkérdezettek 35 százaléka tényleges használat alapján fizetne szolgáltatásokért. „A Cristo Casco abban különbözik elődjétől, hogy a fizetendő biztosítási összeg a ténylegesen megtett kilométerektől – nem pedig a megtett út idejétől – függ. Emellett most már a teljes ügyfélkapcsolatért, a digitális szerződéskötéstől, a kockázatvállaláson át, a szerződéskezelésig és a kárrendezésig mi felelünk digitális vezérügynökként, miközben a biztosítási kockázatot a nemzetközi biztosító partnerünk viseli.” – foglalta össze az új szolgáltatás jellemzőit az ügyvezető.