A piaci verseny éleződése és a fogyasztói igények folyamatos bővülése a legtöbb üzleti szegmensben kéz a kézben jár. Az üzleti sikerekhez ma már nem elegendő egyetlen termékkel előlépni a piacra, s ez a felismerés gyökeres változásokat hozott a marketingtevékenység területén is. A megfelelő informatikai eszközök alkalmazása a marketing-költségvetés elköltésének jelentős hatékonyságnövekedéséhez vezethet.
Az SAS üzleti megoldásai évtizedek óta próbálják az üzleti döntéshozók munkáját segíteni azzal, hogy a nagy mennyiségű feldolgozandó ügyféladatot értelmezhetővé teszik, illetve az abból nyert eredmények alapján előrejelzéseket készítenek. A csütörtökön rendezett SAS Fórumon a rendszert használó vállalatok képviselői osztották meg egymással az alkalmazások felhasználása során nyert tapasztalataikat, s a szoftvercég is beszámolt az alkalmazások fejlesztésének legújabb irányairól.