Abban az országban, ahol a lakosságnak csaknem egynegyede fogyasztja el autóban az ebédjét, és dolgozó anyák vétkeseknek tartják magukat azért, hogy nem érnek rá főzni, nagy forgalmat bonyolítanak le a "Meal Assembly Center"-ek, ahol összekészítik az egy menühöz szükséges anyagokat, amelyeket aztán otthon a háziasszony 10 perc alatt készre süthet, főzhet azzal az illúzióval, hogy maga kreálta. A két seattle-i asszonynak, aki ezt 2002-ben kiötlötte, ma már az egész Egyesült Államokra kiterjedő hálózata van - a találóan hangzó "Dream Dinner"-ből (Álomvacsora) - írta a Corriere della Sera című olasz napilap.
Más cégek arra specializálták magukat, hogy az élet egyéb apró-cseprő problémáiban segítsenek. Vállalják különböző napi feladatok elvégzését, bevásárlást, kutyasétáltatást, gyerekszállítást, sőt, pszichológiai támaszt is ígérnek nehéz pillanatokra. Mások a gyerekekre koncentrálnak. A szülő helyett is figyelemmel kísérik iskolai munkájukat, pályaválasztási tanácsokat adnak, az iskolák elvégzése után még jövőképet is vázolnak. Segítenek a munka megszervezésében és minden magánéleti problémában, még abban is, hogy az ifjú ember hogyan közeledjen az őt érdeklő leányhoz.
Pszichológusok szerint mindennek van egy negatív oldala: csökkenti a napi nehézségek legyőzésének, a váratlan helyzetek megoldásának képességét. Főleg a gyerekekre káros, akik azt látják, hogy szüleik idegenekhez fordulnak és fizetnek problémáik megoldásáért. Az új generációnak, amely követi példájukat, hiányoznak a saját tapasztalatok, amelyek erősítenék jellemüket, nem adatik meg nekik a tévedés lehetősége és az azon való elgondolkodás.