Húsból és energiaitalból jóval többet vásároltunk

Az élelmiszerek éves bolti forgalma mennyiségben 1,5 százalékkal csökkent, ugyanakkor értékben kifejezve 2 százalékkal emelkedett a decembert megelőző 12 hónapban Magyarországon - közölte az ACNielsen Piackutató Kft.

A társaság 2008. december és 2009. november közötti felmérése szerint átlag felett nőtt egyebek között a húskészítmények, a kávé, az ásványvíz és a gyümölcsjoghurtok kiskereskedelmi eladása. Kiemelkedően nőtt a bolti forgalom mennyisége az energia- és sportitalok területén, valamint a tea és a rizs esetében - fűzik hozzá.

Az élelmiszerek beszerzési helyei tovább koncentrálódtak. A hipermarketek piaci részesedése 30 százalékról 31-re emelkedett, egyik évről a másikra.  A szupermarketek és diszkontok piaci részesedése is emelkedett, 32-ről 33 százalékra nőtt, elsősorban a hagyományos, illetve kisebb üzletek rovására - mutat rá a piackutató.

Véleményvezér

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák 

A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.
Trump matekja nem stimmel

Trump matekja nem stimmel 

Mit szólnak a befektetők Trump vámjaihoz?
Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos

Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos 

Semmi nincs biztonságban, ami mozdítható.
Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo