Hova mennek a turisták?

A gazdaság élénkülése és az olcsó légitársaságok kínálatának bővülése miatt tavaly 5 százalékkal szaporodtak a külföldi utazások, tette közzé az IPK International turisztikai kutatóintézet a világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán, Berlinben.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A legnagyobb növekedést, 8 százalékot Ázsiában és Afrikában tapasztalta az IPK, Amerikában és Európában 3 százalékos volt a növekedés.

Az európaiak tavaly 388 millió külföldi utazást tettek, és 3,7 milliárd éjszakát töltöttek el külföldön. Összesen 351 milliárd eurót költöttek el, 6 százalékkal többet, mint 2005-ben. Az európai turisták legkedveltebb célpontja Spanyolország volt tavaly, 13 százalékos részesedéssel, megelőzve a 10 százalékot elérő Franciaországot. A következő Németország 9 százalékos, Olaszország 8 százalékos, Nagy-Britannia és Ausztria 5-5 százalékos, majd Törökország 4 százalékos részesedéssel.

A világ legnagyobb idegenforgalmi szakvására szerdán nyílt meg Berlinben. A német főváros 41-ik alkalommal ad otthont a hivatalos nevén Nemzetközi Idegenforgalmi Börzének (ITB), amelyen 184 ország 11 ezer kiállítója van jelen. A részvevők között van hagyományosan Magyarország is.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo