Hármat fizet, négyet marad?

A budapesti utószezoni turistaforgalom növelésére "Három éjszakát fizet, négyet marad" akciót hirdet a Magyar Turizmus Zrt. Budapest Winter Invasion elnevezéssel - mondta Kelecsényi Ágnes, a társaság marketing vezérigazgató-helyettese sajtótájékoztatón szerdán Budapesten.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A budapesti szállodák, a magyar nemzeti légitársaság és a ferihegyi repülőtér utószezoni forgalmának növelése érdekében 2006 decemberétől 2007. március 31-ig tartó közös kampányhoz eddig 34 budapesti szálloda csatlakozott. Az akcióban résztvevő szállodákban 3 éjszaka áráért 4 éjszakát tölthetnek a vendégek az adott időszakban, továbbá mintegy 35 százalék kedvezménnyel vásárolhatnak Budapest Kártyát. Kelecsényi Ágnes hangsúlyozta, hogy az akció célja a városlátogató külföldi turisták jellemzően 2-3 napos budapesti tartózkodásának meghosszabbítása.

Az akció népszerűsítésében a Magyar Turizmus Zrt. mellett a Malév, a BTH Budapesti Szolgáltató Kht. és a Budapest Airport egyesíti erejét. A Magyar Szállodaszövetség kezdeményezésére a szervezetek az olcsóbb és a hatékonyabb kampány érdekében fogtak össze. Kelecsényi Ágnes szerint a szállodák listája még nem végleges, de a partnerek már eddig 80 ezer eurót adtak a kampány költségvetésébe, és a MT Zrt. legalább ugyanennyivel járul hozzá.

Fejenként 1000-1500 euró

Kovács István, a Sofitel Budapest igazgatója elmondta, hogy a budapesti szállodák kihasználtságát erős szezonalitás jellemzi, az egyébként átlagos 65-70 százalékos foglaltság, a decembertől februárig tartó időszakban 30-40 százalékra csökken. A kampányban való részvétel költsége 1.000-5.000 euró a szálloda kategóriájától és nagyságától függően.

Kopócsy Andrea, a Magyar Szállodaszövetség elnöke a szállodák forgalmának növelését célzó júniusi Félpénzes napok üdülési csekkel elnevezésű akció eredményeit ismertetve kiemelte: az abban résztvevő szállodák üdülési csekkbeváltásból származó bevétele az adott hónapban megháromszorozódott az előző év júniusihoz képest. Az akcióban országszerte 100 szálloda vett részt, amelyek minimum egy napra 50 százalékos kedvezményt biztosítottak az üdülési csekkel fizetőknek a szállás költségéből

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo