Hármat fizet, négyet marad?

A budapesti utószezoni turistaforgalom növelésére "Három éjszakát fizet, négyet marad" akciót hirdet a Magyar Turizmus Zrt. Budapest Winter Invasion elnevezéssel - mondta Kelecsényi Ágnes, a társaság marketing vezérigazgató-helyettese sajtótájékoztatón szerdán Budapesten.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A budapesti szállodák, a magyar nemzeti légitársaság és a ferihegyi repülőtér utószezoni forgalmának növelése érdekében 2006 decemberétől 2007. március 31-ig tartó közös kampányhoz eddig 34 budapesti szálloda csatlakozott. Az akcióban résztvevő szállodákban 3 éjszaka áráért 4 éjszakát tölthetnek a vendégek az adott időszakban, továbbá mintegy 35 százalék kedvezménnyel vásárolhatnak Budapest Kártyát. Kelecsényi Ágnes hangsúlyozta, hogy az akció célja a városlátogató külföldi turisták jellemzően 2-3 napos budapesti tartózkodásának meghosszabbítása.

Az akció népszerűsítésében a Magyar Turizmus Zrt. mellett a Malév, a BTH Budapesti Szolgáltató Kht. és a Budapest Airport egyesíti erejét. A Magyar Szállodaszövetség kezdeményezésére a szervezetek az olcsóbb és a hatékonyabb kampány érdekében fogtak össze. Kelecsényi Ágnes szerint a szállodák listája még nem végleges, de a partnerek már eddig 80 ezer eurót adtak a kampány költségvetésébe, és a MT Zrt. legalább ugyanennyivel járul hozzá.

Fejenként 1000-1500 euró

Kovács István, a Sofitel Budapest igazgatója elmondta, hogy a budapesti szállodák kihasználtságát erős szezonalitás jellemzi, az egyébként átlagos 65-70 százalékos foglaltság, a decembertől februárig tartó időszakban 30-40 százalékra csökken. A kampányban való részvétel költsége 1.000-5.000 euró a szálloda kategóriájától és nagyságától függően.

Kopócsy Andrea, a Magyar Szállodaszövetség elnöke a szállodák forgalmának növelését célzó júniusi Félpénzes napok üdülési csekkel elnevezésű akció eredményeit ismertetve kiemelte: az abban résztvevő szállodák üdülési csekkbeváltásból származó bevétele az adott hónapban megháromszorozódott az előző év júniusihoz képest. Az akcióban országszerte 100 szálloda vett részt, amelyek minimum egy napra 50 százalékos kedvezményt biztosítottak az üdülési csekkel fizetőknek a szállás költségéből

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo