Ha esélye sincs, felkészítik!

A Magyar Befektetési és Kereskedelemfejlesztési Kht. (ITDH) új kereskedelemfejlesztési rendszert dolgozott ki, amelyet az ősz folyamán tesztel - közölte Rétfalvi György, az ITDH vezérigazgatója.

Rétfalvi György szerint az általuk kidolgozott modell hasonló ahhoz, amely több országban működik és bevált. A modell lényege, hogy szakmai érdekképviseletek, területi kamarák előminősítik az export iránt érdeklődő vállalatok külpiaci esélyeit. Amennyiben az előminősítés során kiderül, hogy esélye sincs az adott cégnek a külpiacon eredményesen megjelenni, annak felkészítő programot ajánlanak a feltételek teljesítéséhez az eddigi ingyenes szolgáltatás helyett.

Ha az előminősítés esélyesnek tartja a céget külpiaci tevékenységre, akkor az ITDH eddigi kereskedelemfejlesztési szolgáltatásait továbbra is ingyen veheti igénybe  - mondta az ITDH vezérigazgatója. Az ITDH-nál az előminősítés bevezetésével kapacitás szabadul fel, amely termékfejlesztéssel tud foglalkozni. Például olyan költségtérítéses szolgáltatásokat alakítanának ki, amelyet  az exportáló vállalatok kedvezményesen vehetnének igénybe, az összköltség feléért, harmadáért.

Az ITDH vezérigazgatója elmondta, hogy a részletek kidolgozása folyamatban van, az ősszel tesztelésként néhány ország viszonylatában beindítják az új módszert, és a tapasztalatok alapján terjesztik ki a modellt.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo