Ha esélye sincs, felkészítik!

A Magyar Befektetési és Kereskedelemfejlesztési Kht. (ITDH) új kereskedelemfejlesztési rendszert dolgozott ki, amelyet az ősz folyamán tesztel - közölte Rétfalvi György, az ITDH vezérigazgatója.

Rétfalvi György szerint az általuk kidolgozott modell hasonló ahhoz, amely több országban működik és bevált. A modell lényege, hogy szakmai érdekképviseletek, területi kamarák előminősítik az export iránt érdeklődő vállalatok külpiaci esélyeit. Amennyiben az előminősítés során kiderül, hogy esélye sincs az adott cégnek a külpiacon eredményesen megjelenni, annak felkészítő programot ajánlanak a feltételek teljesítéséhez az eddigi ingyenes szolgáltatás helyett.

Ha az előminősítés esélyesnek tartja a céget külpiaci tevékenységre, akkor az ITDH eddigi kereskedelemfejlesztési szolgáltatásait továbbra is ingyen veheti igénybe  - mondta az ITDH vezérigazgatója. Az ITDH-nál az előminősítés bevezetésével kapacitás szabadul fel, amely termékfejlesztéssel tud foglalkozni. Például olyan költségtérítéses szolgáltatásokat alakítanának ki, amelyet  az exportáló vállalatok kedvezményesen vehetnének igénybe, az összköltség feléért, harmadáért.

Az ITDH vezérigazgatója elmondta, hogy a részletek kidolgozása folyamatban van, az ősszel tesztelésként néhány ország viszonylatában beindítják az új módszert, és a tapasztalatok alapján terjesztik ki a modellt.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo