A MÁV-Stadler motorvonat tender kétszer harminc motorvonatot jelent Magyarországnak, az első harminc Flirt szerelvény finanszírozására a vasúttársaság közbeszerzési pályázatot írt ki. A kétfordulós eljárás első szakaszában nyolc pályázatot benyújtva 14 bank jelezte részvételi szándékát. Ennek alapján a MÁV hét bankot, illetve konzorciumot kért fel ajánlattételre. A "befutók" listáját eljuttatta a vasúttársaság, eszerint felkért pályázó a Kreditanstalt für Wiederaufbau (Frankfurt) és MKB Bank Rt. által alkotott konzorcium, a Goldman Sachs International (London), a Deutsche Bank AG (Frankfurt), a Commerzbank AG (Frankfurt), a Calyon Corporate and Investment Bank SA (Párizs), CIB Közép-Európai Nemzetközi Bank Rt. és Magyar Fejlesztési Bank Rt. által alkotott konzorcium, a Dresdner Bank AG London Branch, valamint az Erste Bank- HVB Bank-K&H Bank- OTP Bank által alkotott konzorcium. Az ajánlatok megtételének határideje 2006. január 30., ezt követően kezdődnek meg a hitelszerződésről szóló tárgyalások. A MÁV Zrt. az érvényes ajánlatok megtétele után a legkedvezőbb ajánlat elérése érdekében valamennyi felkért jelentkezővel tárgyalni kíván a finanszírozási feltételekről. A hitelszerződés aláírására várhatóan 2006. február végén kerülhet sor.
Finanszírozási ajánlatok január végére
Közbeszerzési pályázaton versenyezteti a hitelintézeteket a MÁV, hogy finanszírozóra találjon az első harminc elővárosi motorvonathoz.
Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?
Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!
2025. június 25. 15:30
Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint
Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség
Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.