Bukott plázák városszerte

A fővárosban és vidéken az elmúlt tíz évben összesen 820 ezer négyzetméter bevásárlóközpont épült. Néhány fővárosi és vidéki plázáról mára kiderült, hogy a rossz koncepcióval összeválogatott bérlők vagy az eleve nem szerencsés helyre telepítés miatt súlyos válságba kerültek, illetve kerülhetnek. - áll a Világgazdaság elemzésében.

A budai MOM Parknál például jelentős változások várhatók. Szeretnék kissé feljebb pozicionálni a központot, de a gyors változást akadályozzák a viszonylag hosszú bérleti szerződések. A bérlői mix átalakítását tűzte ki célul a budafok-nagytétényi Campona vezetése is. A bruttó 53 ezer m2-es objektumban az elmúlt 8-12 hónapban már lezajlott az átpozicionálás, és új, sok ezer négyzetméteren megtelepedett nagy bérlők vették át a kezdeményezést.

A bruttó 42 ezer négyzetméteres Lurdy ház a IX. kerületben évek óta a túlélésért küzd. Az irodaterületének kihasználtsága jónak mondható, a kiskereskedelmi terület azonban folyamatosan alulteljesít, az elmúlt három évben a felső szintről egyre-másra költöztek le a bérlők a földszintre, ahonnan sokan kiléptek. A nyitás (1998. szeptember) óta kétszer változott a földszinti, további üzleteket vonzó, a szakzsargonban - mágnesbérlőnek- nevezett cég: volt ott élelmiszer-szupermarket, de próbálkoztak tévéstúdióval, bútorokkal is. A szintén mágnesbérlőnek számító mozi viszont jól működik, sokan főleg ezért keresik fel a központot.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo