Az utcai standok nyertek a lapterjesztési káoszon

A februári díjfizetéskor kompenzálja majd saját költségén az érintetteket az előfizetéses lapterjesztést végző MediaLog Fiege Zrt. - mondta Lengyel L. László, a cég igazgatóságának elnöke, hozzátéve, hogy a részleteken (a kiadókkal egyeztetve) még dolgoznak.

A Napi Gazdaság cikke szerint minderre azt követően kényszerül a cég, hogy január eleji színrelépése kisebb-nagyobb fennakadást okozott az előfizetéses lapterjesztésben: az előfizetők egy részéhez vagy nem érkezett újság, vagy nem az általa megrendeltet találta postaládájában.

Úgy tűnik, a döcögős terjesztéssel a pavilonok újságosai jártak jól. Az első héten a korábbi időszakhoz képest érzékelhetően nőtt a standokon értékesített napilapok száma - mondta Horváth Balázs, a Lapker Zrt. kereskedelmi igazgatója. Azt azonban nem árulta el, hogy a saját üzlethálózata (a Relay és az Inmedio elárusítóhelyei), illetve szerződött partnerei révén az ország 2700 településén jelen lévő cég által értékesített 16 napilap közül melyikre mutatkozott a legnagyobb kereslet. (A Lapker 2006-ban naponta 418 ezer napilapot, éves szinten több mint 147 milliót, a magazinokkal együtt pedig összességében 336 millió kiadványt forgalmazott.)

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo