A Napi Gazdaság cikke szerint minderre azt követően kényszerül a cég, hogy január eleji színrelépése kisebb-nagyobb fennakadást okozott az előfizetéses lapterjesztésben: az előfizetők egy részéhez vagy nem érkezett újság, vagy nem az általa megrendeltet találta postaládájában.
Úgy tűnik, a döcögős terjesztéssel a pavilonok újságosai jártak jól. Az első héten a korábbi időszakhoz képest érzékelhetően nőtt a standokon értékesített napilapok száma - mondta Horváth Balázs, a Lapker Zrt. kereskedelmi igazgatója. Azt azonban nem árulta el, hogy a saját üzlethálózata (a Relay és az Inmedio elárusítóhelyei), illetve szerződött partnerei révén az ország 2700 településén jelen lévő cég által értékesített 16 napilap közül melyikre mutatkozott a legnagyobb kereslet. (A Lapker 2006-ban naponta 418 ezer napilapot, éves szinten több mint 147 milliót, a magazinokkal együtt pedig összességében 336 millió kiadványt forgalmazott.)