A baby boomerektől a Z generációig: toborzási trendek

A munkaerőpiacra minden generáció saját, egyedi szemléletet és elvárásokat hoz magával, amelyek nemcsak a munkavégzésre, hanem az álláskeresés különböző aspektusaira is kiterjednek. A Munkahelyeink.hu munkavállalói és munkáltatói platform most összeszedte, melyek a napjaink munkaerőpiacán aktívan megjelenő generációk, illetve mik azok a stratégiák, amelyekkel a legjobban meg lehet őket fogni.

„Fontos felismerni, hogy a munkaerő keresésben nem létezik egy olyan konkrét stratégiai séma, amely mindenki számára egyaránt eredményes lenne. A munkáltatóknak meg kell találniuk azt az egyensúlyt, amely összhangban van a betöltendő pozíció követelményeivel, a vállalat értékrendjével és a jelöltek preferenciáival, létrehozva egy olyan egyedi toborzási stratégiát, amely hatékonyan vonja be a jelölteket minden kívánt generációból. Az életkori sokszínűség jelentős előny lehet a vállalatok számára, hozzájárulva a magasabb hatékonysághoz és a jobb csapatteljesítményhez. A generációs különbségek megértésével és azokhoz való alkalmazkodással, valamint a távmunka lehetőségeinek mérlegelésével a szervezetek sokszínűbb és befogadóbb munkahelyet építhetnek, amely megfelel minden generáció igényeinek. Ezt a jelenséget a Munkahelyeink.hu-n is elsőkézből láthattuk, és elkötelezettek vagyunk az egyéni üzenetek és információk kidolgozásában mind a munkáltatók, mind a munkavállalók számára, miközben biztosítjuk, hogy csatornáink minden korcsoportot elérjenek" - mondta Costin Tudor, a Munkahelyeink.hu vezérigazgatója.

Costin Tudor, a Munkahelyeink.hu vezérigazgatója
Costin Tudor, a Munkahelyeink.hu vezérigazgatója



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo