Ebből a privatizációs bevételek, az előzetes adatok alapján, 293 milliárd forintot, az osztalékbevételek pedig 14,7 milliárd forintot tesznek ki. A privatizációs szervezet év közben módosított üzleti terve 320 milliárd forint összbevétellel számolt.
A költségvetési törvények nem rögzítik az ÁPV költségvetési befizetési kötelezettségét. A 2007. évi törvény is csak a kiadási előirányzatot tartalmazza 38 milliárd forint értékben. A privatizációs szervezetnek a kiadásokon felüli bevételét kell befizetnie a központi költségvetésbe, és az osztalékbevételeket, aminek előirányzata 8,62 milliárd forint.
Az ÁPV összes bevétele 2005-ben 154,9 milliárd forint volt, beleszámítva azt a 60 milliárd forintot, amit privatizációs bevételként számoltak el a Budapest Airport magánosítása kapcsán befolyt 560,7 milliárd forint tranzakciós díjból.
Az MTI korábbi információi szerint a 2006. év sikere a Mol 1995-ben kezdődött privatizációs folyamatának lezárása, amiből ebben az évben mintegy 280 milliárd forint bevétel származott. Az ÁPV üzleti terve eredetileg erre a tranzakcióra alapozva 230,5 milliárd forint bevétellel számolt. Ebben az évben talált gazdára a Budapesti Szabadkikötő Zrt. ötmilliárd forintért, és egy kisebbségi portfolió csomag 3,23 milliárd forint áron.
Az biztos, hogy a Malév magyar nemzeti légitársaság privatizációja az idén már nem zárul le, igaz, abból szakértők szerint jelentősebb bevételt nem lehet remélni, tekintve a légitársaság jelentős hitelállományát, amely mögött állami garancia áll. A Malév 99,95 százaléknyi részvényének eladásáról folyó tárgyalások három befektetői csoporttal folynak. A tárgyalópartnerek a következők: a Borisz Abramovics orosz üzletember érdekeltségébe tartozó, magyar többségi tulajdonban lévő Airbridge Zrt., a LAL litván légitársaságot birtokló LAL investiciju valdymas befektetői csoport, valamint Ofer Hava izraeli üzletember, aki egy ír-magyar befektetői csoportot képvisel.
Az FHB Jelzálogbank 50 százalék plusz egy szavazat tulajdoni hányadának eladása is a jövő évben várható. Ez a privatizáció sem látszik egyszerűnek. A kormány 2006. október 31-én döntött a többségi részesedés szakmai befektetőnek történő értékesítéséről, amit nehezít az, hogy egy blokkoló kisebbségi részvénycsomag az Allianz Hungária tulajdonában van.
A privatizációs szervezet hozzárendelt vagyona 2007. januárjától az eddig költségvetési intézményként működő HungaroControl Légiforgalmi Szolgálat Zrt.-vel gyarapodik. Az értékesítések mellett fogyatkozik is a hozzárendelt vagyon, mert a Hitelgarancia Zrt.-ben lévő állami tulajdont, az 50 százalék plusz egy szavazatot a privatizációs szervezet átadta a Magyar Fejlesztési Banknak (MFB), és várhatóan 2007 januárjában az ÁPV portfoliójából a gazdasági és közlekedési minisztériumhoz kerülnek a Volán-társaságok.