A Rákóczi téri állomást a Swietelsky Építő Kft. és az Obayashi Corporation építőipari vállalatból álló, Sw-O konzorcium tervezheti és építheti meg, nettó 6,3 milliárd forintért. A nyertest követő legkedvezőbb 6,8 milliárd forintos ajánlatot az orosz Engeocom Egyesülés tette, míg a legmagasabb árú ajánlat 8,5 milliárd forint volt.
A Népszínház utcai állomás tervezését, építését nettó 6 milliárd forintért a BPV Metró 4 konzorcium nyerte el, amelynek tagja a Bilfinger Berger Aktiengesellschaft, a Porr Aktiengesellschaft és a Vegyépszer Zrt. A következő, legjobb ajánlati árat, 6,9 milliárd forinttal az Alterra Kft. adta, míg a legmagasabb ár 8,2 milliárd forint volt.
Nettó 13,8 milliárd forintos ajánlatával szintén a BPV Metro 4 konzorcium lett a nyertese a Keleti pályaudvar állomás tervezésének és kivitelezésének. Ennél a részteljesítésnél 13,9 milliárdos ajánlatával éppen csak lemaradt a győztes mögött a Strabag Zrt., a legmagasabb ajánlati ár pedig mintegy nettó 21 milliárd forintos volt.
A megbízások mindhárom esetben magukba foglalják az építést megelőző közműkiváltásokat, a felszíni forgalom elterelését, és az állomási peronalagutak megépítését.
A három állomáson összesen meg kell építeni 38 ezer négyzetméter vízzáró résfalat, ki kell emelni 565 ezer köbméter földet. Szigetelni kell az állomásokat 57 ezer négyzetméter felületen, ki kell alakítani több mint 70 ezer köbméter vasbetont, és le kell fektetni 10 ezer köbméter kiegyenlítő feltöltőbetont. Az állomásokat 2009-re kell elkészíteni.