Ma csak nézelődni szabad

A Tudatos Vásárlók Egyesülete minden évben a karácsonyi nagybevásárlás előtt rendezi meg a fogyasztói böjtöt. Szerintük ugyanis számos probléma van a hazai vásárlási szokásokkal. Sokat vásárolunk, sokszor feleslegesen, például csak mélyhűtött pizzára csaknem 4 milliárd forintot költünk évente.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Magyarország a világ számos országához képest gazdagnak számít. Ha a Földön mindenki annyit vásárolna és fogyasztana, mint egy átlagmagyar, hamarosan két bolygóra lenne szükség - mondta a Független Hírügynökségnek Újhelyi Kata, a Tudatos Vásárlók Egyesületének munkatársa.

A "Ne Vásárolj Semmit!"-napot a kanadai Adbusters (Reklámirtók) nevű szervezet indította útjára a kilencvenes évek elején. Céljuk, hogy a jelenlegi termelési rendszerek és fogyasztási szokások kritikáján keresztül felhívják a figyelmet természeti, szellemi és kulturális környezetünk pusztulására. A kezdeményezéshez azóta csaknem hatvan ország csatlakozott világszerte. A "Ne vásárolj semmit!"-napnak Magyarországon már hét éves hagyománya van.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo