Környezetvédelmi hónapot tart a Ricoh

A Ricoh a június hónapot "Ricoh Global Eco Action Month"-ként pozícionálja mely során az egész világon a csoport dolgozói széleskörű környezetvédelmi tevékenységekben vehetnek részt. Ennek részeként június ötödikén, az ENSZ Környezetvédelmi Világnapján a Ricoh lekapcsolja az összes hirdetőtáblájának megvilágítását. Ez alól kivételt képeznek a New-York-ban, Sydneyben és Londonban található 100 százalékig fenntartható környezetbarát hirdetőtáblák.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A "Ricoh Global Eco Action" 2006-ban kezdődött azzal a céllal, hogy növelje a Ricoh csoport dolgozóinak környezettudatosságát. A 7. "Ricoh Global Eco Action" témája "GONDOLKOZZ ÉS CSELEKEDJ. Gondolkozz és cselekedj önállóan." A munkavállalókat bátorítjuk, hogy egyénileg fordítsanak nagyobb figyelmet az energiatakarékosságra otthon és a munkahelyükön is, valamint, hogy részt vegyenek környezetvédelmi eseményeken. Ezekre az eseményekre poszterekkel, e-mailekkel, valamint a Ricoh intranet és a Facebook segítségével hívjuk fel a figyelmet. A Ricoh folytatja "Ricoh Global Eco Action" sorozatát folyamatosan bővítve környezet-megóvási mozgalmát.

Környezetbarát elektronikus hirdetőtáblák

A "Ricoh Global Eco Action," keretén belüli hirdetőtábla lekapcsolása alól kivételt képeznek a környezetbarát hirdetőtáblák. A Ricoh környezetbarát hirdetőtáblái kétféle természetes forrásból nyerik az energiát és csak akkor világítanak, ha kellő mennyiségű energiát gyűjtöttek össze, ezzel demonstrálva a Ricoh hosszú távú elkötelezettségét a fenntartható társadalom megvalósításáért. A kísérleti megvilágítás 2009 áprilisában kezdődött, az első ilyen, a Times Square-en, New York-ban elhelyezett hirdetőtábla befejezését követően. 2010-ben további hirdetőtáblák kerültek felállításra Londonban és Sydneyben. A három hirdetőtábla által együttesen generált energia átlagosan 150 000 Wh naponta. 

A Ricoh környezet menedzsment megközelítése túlmutat az előírt követelmények teljesítésén, azáltal, hogy kombináljuk az ökológiai érdekeket az üzlet stratégiával, így küzdve egyszerre a környezet megóvásáért és a profitabilitásért. A Ricoh agresszív fenntarthatósági célokat tűzött ki maga elé, melyeket úgy tervez elérni, hogy csökkenti saját és ügyfelei környezetre gyakorolt hatásait.

Ezen hatások csökkentését az ügyfeleknél az irodák számára tervezett, díjnyertes Fenntarthatósági Optimalizációs Program és a digitális nyomdák számára kínált Szén-dioxid Kiegyensúlyozott Nyomtatási Program segítségével igyekszik elérni. Mindkét fentebb említett programot akkreditálta a British Standards Institution (BSI).

A „Ricoh Global Eco Action" sorozatban - melynek kiemelt dátuma június 5. - a Ricoh Hungary is aktívan részt vesz, ennek értelmében június 4-én 16 órakor lekapcsolta a XIII. ker. Váci út 135-139./B. épületi irodáján a kültéri homlokzati logóját, melyet június 6-án 16 órakor kapcsol vissza.

Emellett június 5-én a Ricoh Hungary ösztönzi alkalmazottait a biciklivel való munkába járásra valamint munkavállalóink fokozottan odafigyelnek a lámpák és más elektromos eszközök leoltására minden helységben.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo