Bélyegvásárlás a gyermekekért

A Magyar Posta értékjelzés nélküli feláras forgalmi bélyeg kibocsátásával hívja fel a figyelmet a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ) munkájára. A legújabb magyar bélyeg ünnepélyes forgalomba helyezésére a Parlament Delegációs termében került sor Dr. Kövér László, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Magyar Egyesületének elnökének, Schmidt Pál, a Magyar Posta Zrt. vezérigazgatójának és Dr. Edvi Péter, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat alapító elnökének részvételével.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Magyar Posta feláras bélyegek forgalomba hozatalával hosszú évek óta támogat nemes célokat. 2010-ben, de már az idén is országszerte rekordmennyiségben - több tízmillió forint értékben - vásároltak az emberek valamilyen jótékonysági bélyeget, hogy különféle postai küldeményeiket feláras bélyeggel bérmentesítve segítsenek a rászorultakon.

A ma megjelenő bélyegen a logó alatt a „Belföld" felirat arra utal, hogy a bélyeg egyrészt tartalmazza a mindenkori, 30 gramm alatti, közönséges belföldi levél feladásának díját és ez egészül ki további 50 forinttal, amely összeggel a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatot támogatja az, aki a bélyeget megvásárolja. A Magyar Posta valamennyi feláras bélyegének értékesítéséből befolyó felárbevételt elkülönített számlán gyűjti. Az új karitatív bélyeg felárából felhalmozódott összeget a Magyar Posta a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Magyar Egyesülete javára évente egy alkalommal utalja át, melyet a Szolgálat egészségügyi tevékenységének finanszírozására használ fel.

 

Az 50 Ft-os felárat a bélyegen ábrázolt szív alakú kontúrvonal teszi hangsúlyossá, utalva egyben arra, hogy számítanak a „jószívű" adományokra.

Kármán Orsolya bélyegtervező és a Magyar Posta szándéka az, hogy az NGYSZ emblémáját jól jegyezze meg mindenki, mert roppant fontos célért küzd az a szervezet, amelyet az egyszerű, letisztult, gyermeki, ugyanakkor roppant mélységeket sejtető logó jelképez.

 

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo