Kommunikációs cégek fogtak össze a hazai kkv-kért

A koronavírus pusztító hatása egyre nyilvánvalóbb Magyarországon is, az egyéni tragédiák mellett teljes iparágakat kényszerített leállásra. Hatására a jelek szerint teljes gazdasági átalakulás várható, melynek viharait csak erős hazai vállalkozások vészelhetik át. A kommunikációs szakma, mely híd szerepét tölti be a fogyasztók és a cégek között, komoly felelősséggel bír, hogy a gazdaság szövete megfelelően ellenálló legyen, éppen ezért a NetAdClick, az Alright Communications és a CNM komoly felajánlásokat tett, hogy a hazai kkv-kat segítse.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Látszódjon a társadalmi felelősségvállalás (CSR) a vészhelyzetben

A PR kommunikációra specializálódott Alright Communications a válság kitörése óta blogoldalán segíti a vállalkozásokat, de egyedi tanácsadást is vállalnak bajba került kkv-knak, elsősorban kétféle branding státuszban álló cégek számára: friss márkáknak, amelyeknek a szinten tartó válságkommunikációs aktivitásaikat kell megszervezni, valamint bejáratott márkáknak a márkaértékeket és vállalati elveket tiszteletben tartó, transzparens kommunikációjában. Ennek részeképp a csapat legutóbbi tanulmányában éppen arra hívta fel a figyelmet, hogy kommunikáció hatványozottan fontos a válságos időkben, az eddig befektetett márkaépítési munkák folytatása akár a cégek túlélését jelenthetik. Az Alright szakértőinek tapasztalata a teljes kommunikációs palettát lefedi a vizuális kommunikációtól a közösségi médiáig, így a Facebook és a Google útvesztőjében is eligazítást tudnak biztosítani, startup, kkv és nagyvállalati kommunikációs jártasságuk birtokában bármely méretű cég megkeresését várják.

Sajtómegjelenések a legkisebb cégeknek is

A mainstream sajtótermékekből fájóan kimaradtak eddig a hazai kkv-k, ugyanakkor a megnövekedett tartalomfogyasztás és az ezzel szembemenő reklámbevételek kiesése változást hozhat ezen a fronton – vallja a tartalommarketing és PR specialista Content ’n more (CNM). A cég meggyőződése, hogy a kiadók olyan új bevételi csatornákra tehetnek szert, melyek akár a nemzetközi mamutoktól vonhatnak el forrásokat, ha hajlandóak újragondolni eddigi működésüket. A CNM ezért meglévő kapcsolatait felhasználva nyújt segítséget kkv-knak, akár ingyenes megjelenések szervezésével is, miközben a portáloknak az új bevételi források megtalálását segíti. A kommunikációs cég honlapján jelentkezhetnek azok a vállalkozások, melyek tudják, hogy sajtómegjelenések segítségével léphetnek előre, illetve azok is melyek még ebben nem biztosak.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo