Kommunikációs cégek fogtak össze a hazai kkv-kért

A koronavírus pusztító hatása egyre nyilvánvalóbb Magyarországon is, az egyéni tragédiák mellett teljes iparágakat kényszerített leállásra. Hatására a jelek szerint teljes gazdasági átalakulás várható, melynek viharait csak erős hazai vállalkozások vészelhetik át. A kommunikációs szakma, mely híd szerepét tölti be a fogyasztók és a cégek között, komoly felelősséggel bír, hogy a gazdaság szövete megfelelően ellenálló legyen, éppen ezért a NetAdClick, az Alright Communications és a CNM komoly felajánlásokat tett, hogy a hazai kkv-kat segítse.

Látszódjon a társadalmi felelősségvállalás (CSR) a vészhelyzetben

A PR kommunikációra specializálódott Alright Communications a válság kitörése óta blogoldalán segíti a vállalkozásokat, de egyedi tanácsadást is vállalnak bajba került kkv-knak, elsősorban kétféle branding státuszban álló cégek számára: friss márkáknak, amelyeknek a szinten tartó válságkommunikációs aktivitásaikat kell megszervezni, valamint bejáratott márkáknak a márkaértékeket és vállalati elveket tiszteletben tartó, transzparens kommunikációjában. Ennek részeképp a csapat legutóbbi tanulmányában éppen arra hívta fel a figyelmet, hogy kommunikáció hatványozottan fontos a válságos időkben, az eddig befektetett márkaépítési munkák folytatása akár a cégek túlélését jelenthetik. Az Alright szakértőinek tapasztalata a teljes kommunikációs palettát lefedi a vizuális kommunikációtól a közösségi médiáig, így a Facebook és a Google útvesztőjében is eligazítást tudnak biztosítani, startup, kkv és nagyvállalati kommunikációs jártasságuk birtokában bármely méretű cég megkeresését várják.

Sajtómegjelenések a legkisebb cégeknek is

A mainstream sajtótermékekből fájóan kimaradtak eddig a hazai kkv-k, ugyanakkor a megnövekedett tartalomfogyasztás és az ezzel szembemenő reklámbevételek kiesése változást hozhat ezen a fronton – vallja a tartalommarketing és PR specialista Content ’n more (CNM). A cég meggyőződése, hogy a kiadók olyan új bevételi csatornákra tehetnek szert, melyek akár a nemzetközi mamutoktól vonhatnak el forrásokat, ha hajlandóak újragondolni eddigi működésüket. A CNM ezért meglévő kapcsolatait felhasználva nyújt segítséget kkv-knak, akár ingyenes megjelenések szervezésével is, miközben a portáloknak az új bevételi források megtalálását segíti. A kommunikációs cég honlapján jelentkezhetnek azok a vállalkozások, melyek tudják, hogy sajtómegjelenések segítségével léphetnek előre, illetve azok is melyek még ebben nem biztosak.

Véleményvezér

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák 

A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.
Trump matekja nem stimmel

Trump matekja nem stimmel 

Mit szólnak a befektetők Trump vámjaihoz?
Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos

Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos 

Semmi nincs biztonságban, ami mozdítható.
Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo