Médiakampányok cikkek


Kommunikációs cégek fogtak össze a hazai kkv-kért

Kommunikációs cégek fogtak össze a hazai kkv-kért 

A koronavírus pusztító hatása egyre nyilvánvalóbb Magyarországon is, az egyéni tragédiák mellett teljes iparágakat kényszerített leállásra. Hatására a jelek szerint teljes gazdasági átalakulás várható, melynek viharait csak erős hazai vállalkozások vészelhetik át. A kommunikációs szakma, mely híd szerepét tölti be a fogyasztók és a cégek között, komoly felelősséggel bír, hogy a gazdaság szövete megfelelően ellenálló legyen, éppen ezért a NetAdClick, az Alright Communications és a CNM komoly felajánlásokat tett, hogy a hazai kkv-kat segítse.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo