Vitték a magyar márkákat, mint a cukrot

Óriási sikert aratott az utasok körében a Budapest Airport és valamennyi kereskedelmi partnerének „Hungarian is trendy” – azaz „Menő a magyar” névre keresztelt közös akciója.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Trendi a magyar - Kép: Budapest Airport

Az augusztusra, azaz a legforgalmasabb repülőtéri hónapra időzített promóció célja az volt, hogy a hagyományos és jól ismert magyar márkáknak, nívós emléktárgyaknak és ízeknek csináljon hírverést. Már a repülőtéri terminál utasbiztonsági részén is hatalmas plakátok hirdették a „Hungarian is trendy” vagyis a „Menő a magyar” elnevezésű akciót. Eltéveszteni sem lehetett: a repülőtéri Heinemann Duty Free üzletben a bevásárlókocsik oldalán a magyaros díszítés, bent a tranzit területen pedig ismét csak óriásplakátok hirdették a magyar termékeket.

A turistaszezon csúcsidőszakára időzített akció lényege az volt, hogy bármilyen, a repülőtér belső részén történő vásárlás, éttermi számla blokkjával el lehetett menni az erre kialakított standhoz, ahol minden vásárló nyert valamit. Akire igazán rámosolygott a szerencse, akár értékes Herendi porcelán tálkát nyerhetett, volt a díjak között kézműves lekvár és mézben eltett magyar sárgabarack is. Még a „nem nyert” szelvény is nyert: egy Szamos marcipánszívet kapott ajándékba az utas.

A Budapest Airport fogyasztói üzletágának munkatársai az idén már több alkalommal szerveztek egy-egy hónapra hasonló, egy hungaricum köré hasonló promóciót. „A kiváló magyar borok (a szekszárdi Vida-borászat termékei) éppúgy nagy sikert arattak, mint a Zwack-cég Unicum Szilva promóciója vagy a Royal Tokaji exkluzív termékei.” – emlékeztetett Alan Bork.

A Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója hozzátette: „Most az egész hónapot a magyar márkáknak szenteltük és úgy gondolom, hogy a számításunk be is igazolódott. Bár még nincsenek meg a végleges statisztikák, de eddig is több ezer utas vitt magával nyereményként magyar ajándéktárgyat a kézipoggyászában. A nyertesek egyharmada a magyar termékekre specializálódott repülőtéri boltokból jött, míg 25%-uk a repülőtéri éttermek és kávézók számlájával próbált szerencsét – magyarán ezeknek az egységeknek a forgalma is fellendült a promóciónak köszönhetően.”

Akik jó úton járnak
Minden eddiginél több pályázat érkezett idén a Magyar Termék Nagydíj elnyerésére, a bírált pályázatok közül, 78-at, az előző évhez képest 32%-kal többet tüntettek ki Magyarország legtekintélyesebb, nem szakma specifikus, minőségtanúsító rendszerében. A díjra a gazdaság egész területéről, önkéntes, nyilvános pályázat útján érkeztek jelentkezések. Új pályázati kategóriaként idén már vendéglátás témakörben is pályázhattak a magyarországi vállalkozások, így összesen 24 témakörben lehetett jelentkezni a Magyar Termék Nagydíj elnyerésére. Idén hagyományteremtő céllal először került átadásra a Magyar Termék Nagydíj Pályázat Régiók Díja, külhoni szervezetek számára. Az idei díjazottakkal együtt 16 év alatt összesen 420 nagydíjat ítéltek oda a kiírók.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo