Válságban is tartotta a forgalmát az Auchan

Az Auchan Magyarország Kft. diszkont politikájának és alacsony árainak köszönhetően a 2010-es évben is meg tudta tartani 2009-es bruttó árbevételi szintjét, ami a teljes kiskereskedelmi ágazat tavalyi 2,3%-os árbevétel csökkenéséhez képest kiemelkedő eredmény. A vásárlószám a válság és a magas benzinár ellenére sem csökkent, köszönhetően az ötezernél is több munkatársnak, akiknek 10%-a már több mint 10 éve a vállalatnál dolgozik.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Auchan Magyarország egy - a gazdasági és pénzügyi válság utóhatásait még erősen mutató - gazdasági környezetben is megőrizte a 2009. évi bruttó árbevételi szintjét egy immár évek óta folyamatosan szűkülő piacon. Mivel a kiskereskedelmi ágazat összességében -2,3%-os árbevétel csökkenéssel zárta a 2010-es évet, az a tény, hogy az Auchan benzin nélküli forgalma szinten maradt, figyelemre méltó  eredmény. Azt mutatja, hogy a vásárlók kedvezően ítélik meg azt az Auchan által tudatosan választott  diszkont politikát, amely az alacsony árak, az alacsony üzemeltetési költségek mellett egyúttal a visszafogott árréseket is jelenti.  

2010-ben a vásárlószám az Auchannál az előző évhez képest gyakorlatilag változatlan volt, ami szintén szép eredmény egy olyan helyzetben, amikor  a folyamatosan növekvő benzinárak miatt a vásárlók egyre inkább a lakóhely-közeli áruházakat részesítik előnyben, miközben a nagy alapterületű, széles választékot kínáló Auchan áruházak tipikusan a városok szélén találhatók meg.  

Mindez az átgondolt, s a vásárlói igényekre megfelelő választ kínáló  politikán túl annak az ötezernél is több munkatársnak köszönhető, akik szakmai felkészültségükkel, ötleteikkel és kitartó munkájukkal lehetővé tették ezeket az eredményeket. A munkatársak közel 10 százaléka 10 éve, vagy annál hosszabb ideje dolgozik a vállalatnál. Az Auchan a magyar gazdaság 18. legnagyobb munkáltatójaként kiemelt fontosságot tulajdonít annak, hogy ne csak megbízható és legális munkahelyet teremtsen munkatársainak, de szakmai és egyéni fejlődésüket is lehetővé tegye.

Az Auchan ezernél is több beszállító partnerrel működik együtt, melyek mintegy 75%-a magyar kis- és középvállalkozás. Közülük száznál is több azoknak a száma, amelyek az első áruház megnyitása, vagyis 1998. óta dolgoznak az Auchannal, s vállalkozásuk az áruházlánc fejlődésével növekedett terebélyesedett. Ily módon az Auchan nem csak saját munkavállalói, hanem a beszállító partnereknél indirekt módon megteremtett munkahelyekkel is a magyar gazdaság fellendülését támogatja.

Az Auchan Csoport 2010. évi stabil eredményeit a közép-kelet európai országok pozitívan befolyásolták.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo