Újabb média céget vett az Econet

A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett econet.hu Nyrt. az Est Média Csoport megszerzése után újabb média akvizícióról számolt be. A holland tulajdonosi hátterű Boomerang Médiaval az indoor reklámpiac meghatározó szereplőjét szerezték meg.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

2007 március 9-én az Emerging Media Group Kft., amely a héten az econet.hu 70%-os ellenőrzése alá került EMG Médiacsoport Vagyonkezelő Kft. 100%-os leányvállalata, megvásárolta a Boomerang  Reklám Kft. 100%-os üzletrészét. A vételár 806.000 euró, az ügylet zárására 15 napon belül kerül sor.

Az indoor specialista, beltéri reklámfelületek értékesítésével, termékmintázással, magazin-terjesztéssel foglalkozó Boomerang Media 1997-ben alakult. Ingyenes képeslapjaival - Freecard - és beltéri plakátjaival hamar ismertté vált nemcsak a hirdetők, hanem a fogyasztók körében is.

A héten akvirált Pesti Est vállalatcsoporthoz tartozó O-Zone Kft. és a Boomerang Reklám Kft. együtt a 2006-ban listaáron több mint 2,7 milliárd forintos teljes magyar beltéri reklám piac csaknem 46%-át, ezen belül az életmód és szórakoztatás tematikájú nyomtatott reklám kategória közel teljes egészét fedi majd le.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo