Újabb média céget vett az Econet

A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett econet.hu Nyrt. az Est Média Csoport megszerzése után újabb média akvizícióról számolt be. A holland tulajdonosi hátterű Boomerang Médiaval az indoor reklámpiac meghatározó szereplőjét szerezték meg.

2007 március 9-én az Emerging Media Group Kft., amely a héten az econet.hu 70%-os ellenőrzése alá került EMG Médiacsoport Vagyonkezelő Kft. 100%-os leányvállalata, megvásárolta a Boomerang  Reklám Kft. 100%-os üzletrészét. A vételár 806.000 euró, az ügylet zárására 15 napon belül kerül sor.

Az indoor specialista, beltéri reklámfelületek értékesítésével, termékmintázással, magazin-terjesztéssel foglalkozó Boomerang Media 1997-ben alakult. Ingyenes képeslapjaival - Freecard - és beltéri plakátjaival hamar ismertté vált nemcsak a hirdetők, hanem a fogyasztók körében is.

A héten akvirált Pesti Est vállalatcsoporthoz tartozó O-Zone Kft. és a Boomerang Reklám Kft. együtt a 2006-ban listaáron több mint 2,7 milliárd forintos teljes magyar beltéri reklám piac csaknem 46%-át, ezen belül az életmód és szórakoztatás tematikájú nyomtatott reklám kategória közel teljes egészét fedi majd le.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo