Új utak az online hirdetésben

A világhálón való megjelenés újfajta kommunikációs és ügyfélszerzési lehetőséget biztosít a vállalkozások számára. Az informatív és a cég arculatát türköző weboldal felépítése önmagában azonban nem elég: a látogatókat a honlapra kell csalogatni. Erre kínál innovatív megoldást a Kulcs-Soft Nyrt. új üzleti keresője, a Kulcs-Kereső. A rendszer működéséről Kulcsár Tibort, a Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt. elnök vezérigazgatóját kérdeztük.

Piac és Profit: Mit kell tudni a Kulcs-Keresőről?

Kulcsár Tibor: Az online marketingnek a kattintás alapú marketing a legtervezhetőbb, leginkább mérhető hirdetési formája, hiszen a hirdető ekkor csak honlapjának valós látogatóiért fizet. Mivel nagy fantáziát látunk az internetes hirdetési piacban, ezért megalkottuk a Kulcs-Keresőt.

P. és P.: Miben látja a Kulcs-Kereső sikerét?

K. T.: Szolgáltatásunkkal egy olyan online teret hoztunk létre, amely az üzleti élet szereplőit hivatott magába foglalni. Segítségével a magyar internetezők kényelmesen, gombnyomásra válogathatnak a legkülönbözőbb üzleti ajánlatok és szolgáltatások között. A hazai vállalkozásoknak pedig forintos lehetőséget adunk ügyfélbázisuk bővítésére és honlapjuk látogatottságának növelésére.

P. és P.: Mi a Kulcs-Kereső küldetése?

K. T.: Feladatunknak tekintjük, hogy a hazai kkv szektor számára tervezhető, gazdaságos ügyfélszerzési lehetőséget biztosítsunk. Szolgáltatásunkkal egy olyan megfizethető internetes hirdetési rendszert hoztunk létre, amely hatékonyságával felveszi a versenyt bármely jelenleg ismert online hirdetői rendszerrel. Ez a hatékonyság pedig a hirdetési csatornák sokszínűségében rejlik.

P. és P.: Mitől egyedülálló a Kulcs-Kereső az online hirdetői piacon?

K. T.: A Kulcs-Kereső működése több pilléren nyugszik. Egyrészt adott a kereső főoldala, ahol a látogatók maguk kereshetnek üzleti ajánlatokat. A hirdetések a folyamatosan bővülő társoldalakból álló un. display hálózaton is kereshetőek, megjeleníthetőek. Ami pedig a rendszert egyedülállóvá teszi, az az, hogy az üzleti ajánlatok elérhetőek a Kulcs-Soft Nyrt. ügyviteli szoftvereiben is. Ezzel egy 30 000 cégből álló specializált réteg láthatja napi rendszerességgel a hirdetéseket.

Fontos különbség még, hogy ellentétben a versenytársainkkal - akik dobozai csak releváns hirdetéseket jelenítenek meg - a Kulcs-Kereső ajánlatai nem feltétlenül állnak kapcsolatban az oldal tartalmával. Hiszen aki internetezik, rengeteg dolog után érdeklődhet, függetlenül attól, hogy mit olvas pillanatnyilag.

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo