Piac és Profit: Mit kell tudni a Kulcs-Keresőről?
Kulcsár Tibor: Az online marketingnek a kattintás alapú marketing a legtervezhetőbb, leginkább mérhető hirdetési formája, hiszen a hirdető ekkor csak honlapjának valós látogatóiért fizet. Mivel nagy fantáziát látunk az internetes hirdetési piacban, ezért megalkottuk a Kulcs-Keresőt.
P. és P.: Miben látja a Kulcs-Kereső sikerét?
K. T.: Szolgáltatásunkkal egy olyan online teret hoztunk létre, amely az üzleti élet szereplőit hivatott magába foglalni. Segítségével a magyar internetezők kényelmesen, gombnyomásra válogathatnak a legkülönbözőbb üzleti ajánlatok és szolgáltatások között. A hazai vállalkozásoknak pedig forintos lehetőséget adunk ügyfélbázisuk bővítésére és honlapjuk látogatottságának növelésére.
P. és P.: Mi a Kulcs-Kereső küldetése?
K. T.: Feladatunknak tekintjük, hogy a hazai kkv szektor számára tervezhető, gazdaságos ügyfélszerzési lehetőséget biztosítsunk. Szolgáltatásunkkal egy olyan megfizethető internetes hirdetési rendszert hoztunk létre, amely hatékonyságával felveszi a versenyt bármely jelenleg ismert online hirdetői rendszerrel. Ez a hatékonyság pedig a hirdetési csatornák sokszínűségében rejlik.
P. és P.: Mitől egyedülálló a Kulcs-Kereső az online hirdetői piacon?
K. T.: A Kulcs-Kereső működése több pilléren nyugszik. Egyrészt adott a kereső főoldala, ahol a látogatók maguk kereshetnek üzleti ajánlatokat. A hirdetések a folyamatosan bővülő társoldalakból álló un. display hálózaton is kereshetőek, megjeleníthetőek. Ami pedig a rendszert egyedülállóvá teszi, az az, hogy az üzleti ajánlatok elérhetőek a Kulcs-Soft Nyrt. ügyviteli szoftvereiben is. Ezzel egy 30 000 cégből álló specializált réteg láthatja napi rendszerességgel a hirdetéseket.
Fontos különbség még, hogy ellentétben a versenytársainkkal - akik dobozai csak releváns hirdetéseket jelenítenek meg - a Kulcs-Kereső ajánlatai nem feltétlenül állnak kapcsolatban az oldal tartalmával. Hiszen aki internetezik, rengeteg dolog után érdeklődhet, függetlenül attól, hogy mit olvas pillanatnyilag.