Új néven folytatja a HVB Bank

2007 februárjától nevet vált a HVB Bank Hungary, innentől Unicredit Bankként áll ügyfelei rendelkezésére.

A névváltás a HVB-BACA bankcsoport Unicredit által történő felvásárlásának egyenes következménye. A rebranding kampány nemzetközi lesz, a teljes régiós hálózat fokozatosan áll át az Unicredit márkanévre.

Patai Mihály elmondása szerint mind a 75 fiók átalakítása február közepéig megtörténik (a bank az év közepéig további 10 fiókot nyit), addigra megtörténik minden dizájnelem kicserélése. Jogilag a névváltás február elsején történik meg. A névváltás költsége nem nyilvános, a társaság még becslés szinten sem bocsátkozott számokba, annyi biztos, hogy az anyacég nem engedi emelkedni a költség/bevétel arányt.

Patai Mihály szerint történetéből kifolyólag Unicredit sokkal nyitottabb lakosság irányába, mint a BA-CA, vagy a HVB, így a magyar bank tovább folytatja expanzióját a lakosság irányába. A vezérigazgató szerint a bank piaci részesedése nőtt 2006-ban, de a 7. pozíción nem sikerült változtatni. A 7. helyezéssel az olasz tulajdonos nem elégedett, a bank nem zárkózik el az FHB privatizációjától, a bank elvileg indulni fog a privatizációs eljáráson, de még nem biztos, hogy ajánlatot is adnak.

2007-ben az Unicredit kétszámjegyű bankpiaci növekedéssel számol, de alacsonyabb, mint a 2006-os évben. A dinamika csökkenése a lakossági bankpiacon lesz leginkább tetten érhető, növekedni fog a rossz hitelek aránya, mindeközben csökken a betétek állománya.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo