A Dream Csoport a Stockfresh debütálásával ismét olyannyira aktív résztvevője kíván lenni a fotóügynökségi piacnak, mint a Stockxperttel és az SXC-vel az elmúlt időszakban. A site mögött álló internetes szakembergárda több, mint tíz éves stockfotós és digitális tapasztalattal rendelkezik. A Stockfresh csapatának célja, hogy a felhasználóknak, illetve a fotósoknak is a lehető legjobb online szolgáltatást nyújtsa.
A Stockfresh a stockfotósok és grafikusok munkáit kínálja mindenki számára elérhető áron, azaz képenként néhány dollárért. Az oldal felületét a tervezők úgy alakították ki, hogy az a felhasználók számára a lehető legegyszerűbben kezelhető legyen. Az oldal koncepciójához hozzátartozik, hogy a fotósoknak kiemelkedően magas tiszteletdíjat fizet a Stockfresh.
25 millió AV fénykorában
A csapat korábbi vállalkozása a 2001-ben indított, világszerte ismert SXC volt, ami fénykorában hetente 25 millió oldalletöltést generált. Az SXC köré az elmúlt években a világ legnagyobb ingyenes stockfotó-közössége épült fel, ezért a tranzakció a Getty számára egy újabb lépés volt az úgynevezett micropayment piacon való intenzív jelenlét felé. A Stockxpert adatbázisában az eladás pillanatában 4.3 millió (hetente körülbelül plusz 50 ezer), az SXC képtárában az átvételkor 400 ezer kép volt megtalálható. Az SXC regisztrált felhasználóinak száma decemberben megközelítette a hárommilliót.