Segített a drágulás is

Az üzemi szintű nyereség 198,6 %-kal 19,616 milliárd forintra emelkedett a Tiszai Vegyi Kombinátnál. Profitnövelő tényező volt a polimerek drágulása.

A Mol csoporthoz tartozó Tiszai Vegyi Kombinát az év első felében 161,497 milliárd forint nettó árbevételt ért el, 4,4 százalékkal többet az előző év első félévinél, míg az üzemi szintű nyereség 198,6 százalékkal 19,616 milliárd forintra emelkedett.

A második negyedévben az üzemi szintű nyerség 8,422 milliárd forint volt, 141 százalékkal több a bázisnál. Az első félévben a TVK konszolidáltan 15,257 milliárd forint nettó profitot könyvelt el, szemben a bázisidőszaki 3,021 milliárd forint veszteséggel. A múlt évi veszteség elsősorban a termékek jegyzésárának növekedését. A TVK magyarázata szerint az első félévi profit jelentős növekedéséhez a polimer termékek jegyzésárának emelkedése és a hatékonyság további javulása járult hozzájárult.

Az árbevétel 51 százaléka származott az exportból. A kivitelből a legnagyobb arányban Németország (18 százalék), Olaszország (17 százalék) és Lengyelország (15 százalék) részesült. Az év első felében a vegyipari cégcsoport összesen 1,024 milliárd forintot fordított beruházásokra, amiből 990 millió forint értékű az anyavállalatnál valósult meg.

Véleményvezér

Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz

Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz 

A pénzelosztás mintha részrehajló lenne, nem kicsit.
Már Bulgária is faképnél hagyott minket

Már Bulgária is faképnél hagyott minket 

Dobhatják a levát a bolgárok.
Eszkalálódik az ukrajnai háború

Eszkalálódik az ukrajnai háború 

Immár akár Moszkvát is elérheti az ukrán hadsereg rakétákkal.
Jönnek az oroszok, nem állnak meg az ukrán határnál

Jönnek az oroszok, nem állnak meg az ukrán határnál 

Új keményvonalas katonai parancsnok irányítja az orosz szárazföldi erőket.
A Romániában élő magyarok által is támogatott új elnök teljesen szembe megy Orbán Viktorral

A Romániában élő magyarok által is támogatott új elnök teljesen szembe megy Orbán Viktorral 

Lengyel-magyar barátság helyébe, lengyel-román került.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo