Pszt! ..itt az új reklám!

A fogyasztói társadalom tudatosodásával egyre fontosabbá válik a megszokott utak helyett új, innovatív marketingtechnikák alkalmazása. Ilyen a gerillamarketing, azon belül a vírusmarketing és a szájmarketing (word-of-mouth - WOM).

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A hazai piac felmérése mellett a külföldi legjobb példák figyelembevételével olyan interaktív felületet hozott létre a Neo Interactive, ami teret ad a fogyasztó és szolgáltató közötti kétirányú információáramlásnak. A Szonár jellegzetessége, hogy a mindennapjainkban használt fogyasztási cikkekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatban direkt élményeket, exkluzív tartalmakat oszt meg a fogyasztókkal, illetve osztanak meg ők egymás között. Így nem csupán az adott termékek, szolgáltatások ismertsége növekszik, hanem aktív részesévé válhat a felhasználó a folyamatnak, illetve - adott esetben a mainstream kommunikációt megelőzően - értékes és megszívlelendő visszajelzéseket is kaphatnak az itt "hirdető" partnerek.

"A tapasztalataink szerint a magyarországi piac egyelőre még ott tart, hogy szájmarketing iránti igényre a rutinszerű válasz az ügynökségek részéről, hogy csinálunk egy vicces videót, és majd körbeküldjük az ismerősöknek, vagy feltesszük a Youtube-ra. Máskor meg az, hogy valami szokatlan, netán meghökkentő helyre helyezik el a hirdetést. A Szonár viszont egy teljesen új megközelítés, ami a word-of-mouth-ra épít, és a fentiek alternatívájaként kívánja gazdagítani a hazai palettát" - mondta el Soós Gergely, a neo ügyvezetője.

A gerillamarketing folyamatában a Szonár egy szájmarketing csomópontként funkcionál, mivel az egyes aktivációkban alkotó módon is résztvevő felhasználók érzelmileg elkötelezetté válnak, ami alapja a WOM beindításának. A szonar.hu a szájmarketingnek a vásárlási döntéseket igen erőteljesen befolyásoló hatásait állítja partnerei szolgálatába azáltal, hogy a portál - részben véleményvezér - közösségén keresztül terjeszti a marketingkommunikációs célú üzeneteket. A Szonár jelentőségét és aktualitását jól érzékelteti, hogy a nemzetközi tapasztalatok kivétel nélkül alátámasztják a tételt, miszerint a vállalatoknak legvégül két lehetőségük marad a szájmarketinget illetően: vagy ők irányítják a szájreklámot, vagy a szájreklám irányítja őket.

Véleményvezér

Trump eladósítja Amerikát, de nem lesz olcsó

Trump eladósítja Amerikát, de nem lesz olcsó 

Az eladósodás rögös út, már sok ország megtapasztalhatta.
Magyar Péter szerint az ukrán kémsztori egy fideszes belső leszámolás kelléke

Magyar Péter szerint az ukrán kémsztori egy fideszes belső leszámolás kelléke 

Hirtelen felébredt a magyar kémelhárítás, legalábbis ha ukránokról van szó.
Orbán Viktor barátjára pórázt tesznek

Orbán Viktor barátjára pórázt tesznek 

Szegény patriótákat már Csehországban is üldözik.
A Harcosok Klubja regény szerzője ukrán származású, vállaltan meleg és LMBTQ szimpatizáns

A Harcosok Klubja regény szerzője ukrán származású, vállaltan meleg és LMBTQ szimpatizáns 

Nem olcsó mulatság az adófizetőknek a Harcosok Klubja.
Elsöprő többség támogatja Magyarország uniós tagságát

Elsöprő többség támogatja Magyarország uniós tagságát 

A putyinista Orbán Viktor hatalmas kisebbségben van az uniós tagság kérdését illetően.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo