Növekedés és új modell a Suzukinál

A gyártókapacitás 2004-ben megkezdett bővítésének fináléja lesz a 2007-es év a Suzuki számára, hiszen a 2008-ra tervezett 300.000-es évi gépkocsi darabszám legyártásához megfelelő technológiai és emberi erő bővítés az idei évben éri el csúcspontját - közölte a cég.

A tavalyi beruházás mértéke 50 milliárd forint feletti összeg, 2007-re pedig ezt meghaladó összeget tervez a vállalat, mely egyenletesen oszlik meg az 5 termelőüzem között, továbbá magában foglalja a beszállítóknál kihelyezett szerszámkészlet folyamatos bővítését és modernizációját. A bővítéshez szükséges anyagi eszközberuházás a gyár összes termelőüzemét érinti, de az idei év utolsó negyedévére tervezett új modell megjelenésére is jelentős összeget fordít a vállalat.

A 2006-ban szalagról legördült közel 164 ezer darab autó 20%-os növekedést jelez 2005-höz képest a legyártott autók darabszámát tekintve, idénre pedig további 38 %-os növekedést tervez a vállalat. A tavaly munkába állított 3000 tonnás prés után idén februárban kezdi meg próbaüzemét egy új, 5600 tonnás sajtológép a présüzemben, valamint újabb 250 robot érkezik a már meglévő 400-hoz a hegesztőüzembe.  

A Magyar Suzuki Zrt. jelenleg 4800 főt foglalkoztat, ám a növekedés érdekében további 1000 főt kíván felvenni a vállalat 2007-ben. A gyártási kapacitás hatásaként a beszállítói kör ezzel párhuzamosan bővül, s így munkát ad nem csupán a régióban, de a Magyarországon található kis- és középvállalatok számára is.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo