Nem fizetik a "matricás autókat"

Március végéig biztosan nem fizet több ezer ügyfelének az Il Ferro Kft. A késedelmet az Il Ferro a cégnél nemrég lezajlott hirtelen tulajdonosváltással és az azzal összefüggő pénzügyi átszervezéssel magyarázza - írja a Népszabadság.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az ígért reklámdíj reményében szép summával beszálló autósok közül sokan már január óta nem kapták meg az ígért hirdetési díjat a kocsijukon elhelyezett hirdetésekért. A korábbi tulajdonosok már leléptek, az viszont kérdéses, honnan is folyik be az autósoknak járó havi több százmilliós reklámdíj.

A társaság a kocsikon elhelyezett reklámmatricákért cserébe új autónál 40 ezer, használtnál 50 ezer forintos hirdetési díjat, gyakorlatilag a törlesztőrészlet átvállalását ígéri az autósoknak, cserébe pedig kétéves szerződés esetén 180 ezer, ötéves kontraktusnál pedig 300 ezer forintos "beszállási díjat" kér tőlük, ami a hivatalos indoklás szerint az ügyintézésre, illetve reklám elkészítésére, felhelyezésére megy el.

A céget a korábban igen derűlátó és "hosszú távra" tervező, monopolálmokat dédelgető tulajdonosok, Laposa Róbert és a Varga Mátyás február közepén adták el Körmendi Ákosnak, és olyan villámgyorsan, hogy az új tulajnak állítólag ideje sem volt átvilágítani azt. Körmendi, aki a hirtelen üzletet "esetleg a tulajdonosok megromlott egészségi állapotával" magyarázza, mindenesetre azt mondja, hogy a 2005-ös könyvei alapján még 50 milliós árbevételű Il Ferro tavaly "robbantott", és ma már 300 milliós forgalmat produkál.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo