Az ígért reklámdíj reményében szép summával beszálló autósok közül sokan már január óta nem kapták meg az ígért hirdetési díjat a kocsijukon elhelyezett hirdetésekért. A korábbi tulajdonosok már leléptek, az viszont kérdéses, honnan is folyik be az autósoknak járó havi több százmilliós reklámdíj.
A társaság a kocsikon elhelyezett reklámmatricákért cserébe új autónál 40 ezer, használtnál 50 ezer forintos hirdetési díjat, gyakorlatilag a törlesztőrészlet átvállalását ígéri az autósoknak, cserébe pedig kétéves szerződés esetén 180 ezer, ötéves kontraktusnál pedig 300 ezer forintos "beszállási díjat" kér tőlük, ami a hivatalos indoklás szerint az ügyintézésre, illetve reklám elkészítésére, felhelyezésére megy el.
A céget a korábban igen derűlátó és "hosszú távra" tervező, monopolálmokat dédelgető tulajdonosok, Laposa Róbert és a Varga Mátyás február közepén adták el Körmendi Ákosnak, és olyan villámgyorsan, hogy az új tulajnak állítólag ideje sem volt átvilágítani azt. Körmendi, aki a hirtelen üzletet "esetleg a tulajdonosok megromlott egészségi állapotával" magyarázza, mindenesetre azt mondja, hogy a 2005-ös könyvei alapján még 50 milliós árbevételű Il Ferro tavaly "robbantott", és ma már 300 milliós forgalmat produkál.