Megmozdult a hirdetési óriás

Az Adverticum Zrt. online hirdetéskiszolgáló programja - amely havonta mintegy 12 milliárd internetes hirdetés megjelenését és az azok nyomán bekövetkező kattintásokat, vásárlói akciókat menedzseli - teljes mértékben megújult, s az elkövetkezőkben egy új, korszerűbb szoftver veszi át a közel tízéves rendszer feladatait.

Mire való az adserver?

Az online reklám az oldal letöltése közben, minden egyes internetező számítógépén egyedileg épül be a weboldalba. Így az internetes kampány megtervezésénél azt is figyelembe lehet venni, hogy éppen ki ül a monitor előtt. A későbbiekben elemezhető, hogy az adott látogatóra gyakorolt-e bármilyen hatást a hirdetés, a banner megjelenését követte-e kattintás, regisztráció vagy vásárlás.

AdServer Next Generation

Az Adverticum AdServer NG egy teljesen új szoftver, amely mindazt tudja, ami az elmúlt évtizedben beépült a korábbi hirdetéskiszolgáló szoftverbe, s emellett új architektúrája révén megnyitja a továbbfejlődés lehetőségét a következő évtizedre: a jövőben az újabb szolgáltatások a rendszermag rugalmas bővíthetősége révén lényegesen egyszerűbben építhetők be a hirdetés-kiszolgálás folyamatába.

 "Az új Adverticum AdServer csak látszólag jelenti egy munkafolyamat befejezését, sokkal inkább egy sor újnak a kezdete" - jegyezte meg a szoftvert bemutató rendezvényen Dajka Ádám, az Adverticum AdServer NG-projektjének igazgatója. "A legnagyobb tartalomszolgáltatóktól máris kaptunk megbízásokat a hirdetéskiszolgálóhoz kapcsolható új alkalmazások fejlesztésére, s emellett elkezdődtek az első, ügynökségi igényeket kielégítő fejlesztések is.

Rising Star

Az Adverticum Zrt. Magyarország egyik leggyorsabban növekvő szoftverfejlesztő cége,  amely tavaly bekerült a Deloitte közép-európai úgynevezett Rising Star cégeinek TOP5-ös listájába. Bár a könyvvizsgálócég elsősorban az árbevétel-növekedés alapján rangsorol, az Adverticum Zrt. gyors növekedését online reklámkiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek a bővülése reprezentálja. A szoftvert a cég 2002 óta alkalmazásszolgáltatás formájában értékesíti, és ma már a legnagyobbak - Origo, Startlap, iWIW - mellett közel félezer meghatározó portál használja. Míg a megjelenített hirdetések (adview-k) száma egy évvel ezelőtt éppen meghaladta a 2,5 milliárdot havonta, mára 12 milliárd online hirdetés jelenik meg havonta mintegy ötmillió internetező számítógépén.

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo