Megmozdult a hirdetési óriás

Az Adverticum Zrt. online hirdetéskiszolgáló programja - amely havonta mintegy 12 milliárd internetes hirdetés megjelenését és az azok nyomán bekövetkező kattintásokat, vásárlói akciókat menedzseli - teljes mértékben megújult, s az elkövetkezőkben egy új, korszerűbb szoftver veszi át a közel tízéves rendszer feladatait.

Mire való az adserver?

Az online reklám az oldal letöltése közben, minden egyes internetező számítógépén egyedileg épül be a weboldalba. Így az internetes kampány megtervezésénél azt is figyelembe lehet venni, hogy éppen ki ül a monitor előtt. A későbbiekben elemezhető, hogy az adott látogatóra gyakorolt-e bármilyen hatást a hirdetés, a banner megjelenését követte-e kattintás, regisztráció vagy vásárlás.

AdServer Next Generation

Az Adverticum AdServer NG egy teljesen új szoftver, amely mindazt tudja, ami az elmúlt évtizedben beépült a korábbi hirdetéskiszolgáló szoftverbe, s emellett új architektúrája révén megnyitja a továbbfejlődés lehetőségét a következő évtizedre: a jövőben az újabb szolgáltatások a rendszermag rugalmas bővíthetősége révén lényegesen egyszerűbben építhetők be a hirdetés-kiszolgálás folyamatába.

 "Az új Adverticum AdServer csak látszólag jelenti egy munkafolyamat befejezését, sokkal inkább egy sor újnak a kezdete" - jegyezte meg a szoftvert bemutató rendezvényen Dajka Ádám, az Adverticum AdServer NG-projektjének igazgatója. "A legnagyobb tartalomszolgáltatóktól máris kaptunk megbízásokat a hirdetéskiszolgálóhoz kapcsolható új alkalmazások fejlesztésére, s emellett elkezdődtek az első, ügynökségi igényeket kielégítő fejlesztések is.

Rising Star

Az Adverticum Zrt. Magyarország egyik leggyorsabban növekvő szoftverfejlesztő cége,  amely tavaly bekerült a Deloitte közép-európai úgynevezett Rising Star cégeinek TOP5-ös listájába. Bár a könyvvizsgálócég elsősorban az árbevétel-növekedés alapján rangsorol, az Adverticum Zrt. gyors növekedését online reklámkiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek a bővülése reprezentálja. A szoftvert a cég 2002 óta alkalmazásszolgáltatás formájában értékesíti, és ma már a legnagyobbak - Origo, Startlap, iWIW - mellett közel félezer meghatározó portál használja. Míg a megjelenített hirdetések (adview-k) száma egy évvel ezelőtt éppen meghaladta a 2,5 milliárdot havonta, mára 12 milliárd online hirdetés jelenik meg havonta mintegy ötmillió internetező számítógépén.

Véleményvezér

Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz

Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz 

A pénzelosztás mintha részrehajló lenne, nem kicsit.
Már Bulgária is faképnél hagyott minket

Már Bulgária is faképnél hagyott minket 

Dobhatják a levát a bolgárok.
Eszkalálódik az ukrajnai háború

Eszkalálódik az ukrajnai háború 

Immár akár Moszkvát is elérheti az ukrán hadsereg rakétákkal.
Jönnek az oroszok, nem állnak meg az ukrán határnál

Jönnek az oroszok, nem állnak meg az ukrán határnál 

Új keményvonalas katonai parancsnok irányítja az orosz szárazföldi erőket.
A Romániában élő magyarok által is támogatott új elnök teljesen szembe megy Orbán Viktorral

A Romániában élő magyarok által is támogatott új elnök teljesen szembe megy Orbán Viktorral 

Lengyel-magyar barátság helyébe, lengyel-román került.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo