Az életbiztosításokat a szakma még ma is személyesen eladható termékeknek tekinti. Ezért az online biztosítási alkuszok figyelme is elsőként a könnyen standardizálható, viszonylag kevés paramétert igénylő termékek (különböző gépjármű-biztosítások, lakás- és utasbiztosítások) értékesítése felé fordult. További akadályt jelentett a bonyolultabb kötési folyamat, ami megfelelő háttérszemélyzetet feltételez.
A CLB már az induláskor hat biztosító (az Aegon, az Ahico, az Allianz, a Generali-Providencia, a Groupama és az Union) különböző életbiztosítási ajánlatait kínálja fel, ez a kör fokozatosan tovább bővül majd. A termékek típusait tekintve a kínálatban a kockázati életbiztosítások mellett hitelfedezeti, elérési, vegyes, terme fix és többszöri kifizetésű konstrukciók is szerepelnek.
A társaság nagy hangsúlyt helyezett arra, hogy az egyes biztosítási termékek közötti választást minél részletesebb, megfelelően csoportosított információk nyújtásával is könnyebbé tegye. Az ügyfél által megadott paraméterek alapján kalkulált biztosítási termékek összehasonlíthatóak, és valamennyi termék részletes tájékoztatója még a szerződéskötés előtt letölthető a www.biztositastipp.hu honlapról. Az egyes termékek esetében szükséges orvosi vizsgálatok és személyes beazonosítás kapcsán a tájékoztatás mellett az alkuszcég a szükséges lépések helyszínét és időpontját is megszervezi.
A biztosítási ügynökök kétségtelen előnye, hogy a személyes kapcsolat során több lehetőség van az ügyfél igényeinek közös felmérésére. Ugyanakkor az online közvetítés során több biztosító terméke is összehasonlíthatóvá válik, azonnali díjszámítás alapján. Komoly könnyebbség emellett, hogy nincs szükség találkozó szervezésére sem a közvetítővel.