Már nem a Coca-Cola az első

A Google a legértékesebb márka ma a világon a Millward Brown piackutató szerint. Ezzel az internetes böngésző letaszította az első helyről a Coca-Colát.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az intézet szerint a Google mint márka 66 milliárd dollárt ér, a Coca-Cola 44 milliárddal a negyedik helyre került. A második helyen a General Electric áll 62 milliárd dollárral, a negyediken a Microsoft 55 milliárddal.

A legsikeresebb európai márka (12.) a Nokia finn telekommunikációs cég, a legdrágább német márkának a BMW-t tartja a piackutató, a német autógyár 26 milliárd dollárral a 14-ik helyen áll. Az első tíz legértékesebb márka között található a kínai China Mobile mobilszolgáltató, a Marlboro és az amerikai Wal-Mart áruházlánc. A legjobb 20-ban bankok (Citi, Bank of America, Wells Fargo, American Express), autógyártók (Toyota, BMW), informatikai óriások (HP, Apple, GE) mellett a 20. helyen van a francia luxusgyártó, a Louis Vuitton.

A legértékesebb márkák értéke a világon a Millward Brown szerint


Sorrend, cég, tőkeérték (millió dollár), változás tavalyhoz képest - a Coca-Cola esetében a Diet Coke értéke is

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo