Magánrepülő: már nem csak a gazdagok kiváltsága?

A NetJets Europe, a világ legnagyobb magánrepülőgép légitársasága bejelentette, hogy felismervén a légi utaztatás iránt jelentősen megnövekedett hazai igényeket, erősíti jelenlétét és beruházásait a magyar piacon. A vállalat az elmúlt pár évben - a válság ellenére - jelentős üzleti növekedést ért el hazánkban, 2008-ban összességében 371 járatot indított, forgalmának több mint 83 százalékát a Ferihegyi Repülőtér bonyolította.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A magán légiközlekedés nemrég még a gazdagok kiváltsága volt, ám ami annak idején luxusnak számított, az mára szükségletté vált a cég szerint: a költségtakarékos és kényelmes magánrepülőgép-szolgáltatási modell megjelenésével az iparág rendkívüli változáson ment keresztül. A magyarországi üzleti stratégia kivitelezéséért Vadim Horiszny, a NetJets Europe frissen kinevezett magyarországi elnöke felel: „Feladatom a vállalat magyarországi piaci pozíciójának további erősítése a régióban. A jelenlegi gazdasági helyzetben a piac szereplőinek több tennivalójuk van, ám kevesebb eszköz áll rendelkezésre a megvalósításhoz. Ehhez nyújt támogatást a NetJets: az ügyfél egyetlen magángép árának töredékéért egy egész magánrepülőgép-flotta használati jogát kapja meg."

Graeme Weston, a NetJets Europe operatív vezérigazgatója szerint a cég a mai kor valós és alapvető igényeit elégíti ki. "A NetJets nem a rongyrázásról szól. Célunk, hogy biztosítsuk: a gépeinken utazó üzletemberek, bármely részére repüljenek is a világnak, ott legyenek a megfelelő időben, hogy meghozhassák megfelelő döntéseiket - a mi segítségünkkel."

A NetJets Magyarországon is máshol korábban sikerrel bevetett résztulajdonlási üzleti modelljét folytatja, amely a "csak azért fizetsz, amit használsz" elvén alapul. A modell minden előnyt elérhetővé tesz az ügyfelek számára, amelyeket egy magánrepülőgép teljes tulajdonjoga biztosít, csak éppen a költségek töredékéért. Egy magánjet évente 800 órányi repülésre alkalmas, egy átlagos üzletember azonban ebből csupán 160 órát vesz igénybe. A megosztott tulajdonjog biztosítja a maximális kihasználtságot a költségek minimálisra való csökkentésével. 2008-ban a NetJets magángépeinek forgalma 246 ország 900 repülőterére irányult.

 

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo