Magánrepülő: már nem csak a gazdagok kiváltsága?

A NetJets Europe, a világ legnagyobb magánrepülőgép légitársasága bejelentette, hogy felismervén a légi utaztatás iránt jelentősen megnövekedett hazai igényeket, erősíti jelenlétét és beruházásait a magyar piacon. A vállalat az elmúlt pár évben - a válság ellenére - jelentős üzleti növekedést ért el hazánkban, 2008-ban összességében 371 járatot indított, forgalmának több mint 83 százalékát a Ferihegyi Repülőtér bonyolította.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A magán légiközlekedés nemrég még a gazdagok kiváltsága volt, ám ami annak idején luxusnak számított, az mára szükségletté vált a cég szerint: a költségtakarékos és kényelmes magánrepülőgép-szolgáltatási modell megjelenésével az iparág rendkívüli változáson ment keresztül. A magyarországi üzleti stratégia kivitelezéséért Vadim Horiszny, a NetJets Europe frissen kinevezett magyarországi elnöke felel: „Feladatom a vállalat magyarországi piaci pozíciójának további erősítése a régióban. A jelenlegi gazdasági helyzetben a piac szereplőinek több tennivalójuk van, ám kevesebb eszköz áll rendelkezésre a megvalósításhoz. Ehhez nyújt támogatást a NetJets: az ügyfél egyetlen magángép árának töredékéért egy egész magánrepülőgép-flotta használati jogát kapja meg."

Graeme Weston, a NetJets Europe operatív vezérigazgatója szerint a cég a mai kor valós és alapvető igényeit elégíti ki. "A NetJets nem a rongyrázásról szól. Célunk, hogy biztosítsuk: a gépeinken utazó üzletemberek, bármely részére repüljenek is a világnak, ott legyenek a megfelelő időben, hogy meghozhassák megfelelő döntéseiket - a mi segítségünkkel."

A NetJets Magyarországon is máshol korábban sikerrel bevetett résztulajdonlási üzleti modelljét folytatja, amely a "csak azért fizetsz, amit használsz" elvén alapul. A modell minden előnyt elérhetővé tesz az ügyfelek számára, amelyeket egy magánrepülőgép teljes tulajdonjoga biztosít, csak éppen a költségek töredékéért. Egy magánjet évente 800 órányi repülésre alkalmas, egy átlagos üzletember azonban ebből csupán 160 órát vesz igénybe. A megosztott tulajdonjog biztosítja a maximális kihasználtságot a költségek minimálisra való csökkentésével. 2008-ban a NetJets magángépeinek forgalma 246 ország 900 repülőterére irányult.

 

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo