A téli menetrend beindítása, azaz 2005 novembere óta több mint 18 százalékos utasnövekedést regisztráltak a Lufthansa magyarországi járatain. Decemberben 39 397 utas választotta a Lufthansát hazánkban, ami 19,5 százalékos növekedést jelent 2004 azonos időszakához képest. A fenti adatok alátámasztják, amit a Légitársaság a hamburgi járat beindításakor tartott sajtótájékoztatóján elmondott: a 2005-ös év stagnálása után 2006 ismét a növekedés éve lesz. Közép-Kelet-Európában rendkívül sikeres évet tudhat maga mögött a Lufthansa: a 2004-es 2,2 milliós utaslétszámot 13 százalékkal növelve több mint 2,5 millió utast szállított a régióban. Ez a szám jelentősen meghaladja a legnagyobb diszkont légitársaság utaslétszámát, mely 1,9 milió utast szállított a régióban.
Nemzetközi viszonylatban a Lufthansa magasan szárnyal: összesen 51,3 millió utassal, 653 980 járattal és 75 százalékos ülőhely-kihasználtsággal a vállalat 2005-ben egyszerre három területen is fennállásának legjobb eredményét érte el. A célzott kapacitásnövelésnek és a sikeres értékesítési politikának köszönhetően minden régióban növekedést és az utasszállítás magasabb kihasználtságát érték el. A 2005-ben szállított 51,3 millió utas 0,7 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A kínálat 2,5 százalékkal, az eladások 4 százalékkal nőttek, ennek megfelelően az ülőhely-kihasználtság elérte a 75 százalékot, ami figyelemre méltó arány. December hónapban is rekordot könyvelhetett el a Légitársaság: az utasok száma 3,6 százalékkal 3,7 millióra nőtt. Az eladások 3,4 százalékkal lettek magasabbak, a kapacitás 2,6 százalékkal bővült. Ennek eredményeképpen az ülőhely-kihasználtság 0,6 százalékponttal 71,2 százalékra emelkedett.