Vadla Viktor, a társaság ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a 3 millió forintos törzstőkéjű, 2006. május 1-je óta működő cég tavaly mintegy 100-150 millió forintos árbevételt ért el, melynek 20 százaléka a személyautós ügyfelektől beszedett regisztrációs díjból, míg 80 százaléka a reklámoztatók által fizetett összegből állt össze. Utalt arra, hogy ügyfeleik 20 százaléka saját autóval, míg 80 százaléka új autóval, és hiteltörlesztéssel rendelkezik.
Terveik közt szerepel, hogy az idén árbevételüket 30-40 százalékkal növeljék, ami így elérheti a 130-180 millió forintot. Ez egyenes arányban függ az ügyfélszám és hirdetési megbízások gyarapodásától - tette hozzá. Vadla Viktor elmondta: hogy az autós reklámot, a felmérések szerint járművenként, és naponta mintegy 10 ezren olvassák, aminek költsége 20 fillérre jön ki észlelésenként.
Lehet jó üzlet is az autómatrica?
A HírAutó Kft. reklámautós cégnek jelenleg 1200 ügyfele van, de reményeik szerint ez a szám az év végére 1500-1800-ra nő.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből
A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.