Vadla Viktor, a társaság ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a 3 millió forintos törzstőkéjű, 2006. május 1-je óta működő cég tavaly mintegy 100-150 millió forintos árbevételt ért el, melynek 20 százaléka a személyautós ügyfelektől beszedett regisztrációs díjból, míg 80 százaléka a reklámoztatók által fizetett összegből állt össze. Utalt arra, hogy ügyfeleik 20 százaléka saját autóval, míg 80 százaléka új autóval, és hiteltörlesztéssel rendelkezik.
Terveik közt szerepel, hogy az idén árbevételüket 30-40 százalékkal növeljék, ami így elérheti a 130-180 millió forintot. Ez egyenes arányban függ az ügyfélszám és hirdetési megbízások gyarapodásától - tette hozzá. Vadla Viktor elmondta: hogy az autós reklámot, a felmérések szerint járművenként, és naponta mintegy 10 ezren olvassák, aminek költsége 20 fillérre jön ki észlelésenként.
Lehet jó üzlet is az autómatrica?
A HírAutó Kft. reklámautós cégnek jelenleg 1200 ügyfele van, de reményeik szerint ez a szám az év végére 1500-1800-ra nő.
Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?
Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!
2025. június 11. 15:30
Véleményvezér

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje
Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is
Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.

Ez már tényleg ciki, iskolakapu felújításra gyűjtenek adományokat az egyik vidéki nagyvárosban
Ha van már iskola, kapu is kellene.