A gyors növekedést és piaci terjeszkedést - többek közt - a Toulous-i gyárból újonnan érkező repülőgépek biztosítják, amelyek idén májustól és júniustól állnak szolgálatba. A következő években átlagosan évente 8 új gép bővíti a flottát, amely így 2012-re 53 Airbus A320-ból áll majd. Az üzemeltetési költségeket folyamatos csökkenti a Wizz Air, ennek eredményeként bekerült az ultra low cost, azaz a különösen alacsony költséggel üzemelők táborába.
Az üzleti modell sikerességéről árulkodik a Wizz Air szerint egy, az év elején több mint 7 ezer utas megkérdezésén alapuló, európai szintű kutatás, amelyben a megkérdezettek 100 százaléka prioritásnak nevezte a légitársaság kiválasztásakor az alacsony árat. Mintegy 70 százalékuk számára ez a kizárólagos döntési szempont.
Legfontosabb az ár
Az idén 700 ezer utassal számol a Wizz Air légitársaság, amelynek össz-utasszáma a 2004 májusi indulása óta elérte a 6 milliót.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből
A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.