A gyors növekedést és piaci terjeszkedést - többek közt - a Toulous-i gyárból újonnan érkező repülőgépek biztosítják, amelyek idén májustól és júniustól állnak szolgálatba. A következő években átlagosan évente 8 új gép bővíti a flottát, amely így 2012-re 53 Airbus A320-ból áll majd. Az üzemeltetési költségeket folyamatos csökkenti a Wizz Air, ennek eredményeként bekerült az ultra low cost, azaz a különösen alacsony költséggel üzemelők táborába.
Az üzleti modell sikerességéről árulkodik a Wizz Air szerint egy, az év elején több mint 7 ezer utas megkérdezésén alapuló, európai szintű kutatás, amelyben a megkérdezettek 100 százaléka prioritásnak nevezte a légitársaság kiválasztásakor az alacsony árat. Mintegy 70 százalékuk számára ez a kizárólagos döntési szempont.
Legfontosabb az ár
Az idén 700 ezer utassal számol a Wizz Air légitársaság, amelynek össz-utasszáma a 2004 májusi indulása óta elérte a 6 milliót.
Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?
Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!
2025. június 11. 15:30
Véleményvezér

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje
Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is
Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.

Ez már tényleg ciki, iskolakapu felújításra gyűjtenek adományokat az egyik vidéki nagyvárosban
Ha van már iskola, kapu is kellene.