A társaság 2006-ban 31 millió euró bevételt ért el a magyar piacon, amit az idén szeretne megismételni új illetve továbbfejlesztett termékei bevezetésével, és a nagyáruházi értékesítések növelése útján. A számítógépgyártó Magyarországon eladott termékeinek 20 százalékát vásárolták áruházláncokban, ezt az arányt szeretné megduplázni a képviselet.
2006-ban a társaság több mint 33 ezer laptopot adott el Magyarországon, amely a piacon értékesített hordozható személyi számítógépek 13-15 százalékát jelenti. A bevétel növekedéséhez hozzájárult, hogy a 2005-ben 1 millió euró befektetésével Brnóban létesült Acer Regionális Szervizközpont 2006 júniusa óta fogadja a magyar piacon értékesített és meghibásodott Acer termékeket.
Az 1976-ban alapított tajvani számítógép- és alkatrészgyártó mára több mint 42 országban 193 céget működtet, s több mint 100 országban vannak disztribútorai, alkalmazottainak száma meghaladja a 34 ezret.
Az Acer termékskálája rendkívül széles, a személyi számítógépektől a CD-ROM meghajtókon, billentyűzeteken, szkennereken, plazmaképernyőkön, TFT kijelzőkön, kivetítőkön és távközlési eszközökön keresztül a hálózati berendezésekig terjed. Mindezt kiegészíti az alaplapok, DRAM és ASIC komponensek fejlesztése és gyártása.
A magyarországi eladások 65 százaléka notebookok értékesítéséből származik, az idén ezekből 50 ezer darabot kíván eladni az Acer Magyarországon.