A cég néhány héttel ezelőtt jelentetett meg hirdetéseket üzletvezetői állások betöltésére, amelyekhez több hónapos külföldi felkészítést ígér. Piaci pletykák szerint a vállalat már most több mint két tucat ingatlant vásárolt fel az ország több pontján, amelyek beépítését egyszerre kívánja elkezdeni. A Biatorbágy melletti logisztikai központ építése még tart, befejezéséhez néhány hónapnyi munka van hátra.
Az Aldi diszkontversenytársa, a Lidl lassan, de biztosan fejlődik a magyar piacon: alig több mint két év alatt több mint hatvan üzletből álló hálózattá nőtte ki magát. Ha az Aldi is hasonló terjeszkedési politikát folytat, a magyar élelmiszer-kereskedelemben 2010 az "újrarendeződés" éve lehet. Kozák Ákos, a GfK Hungária Piackutató ügyvezető igazgatója szerint nemcsak Magyarországon, hanem Európa-szerte lassú konszolidáció megy végbe a diszkontok térnyerése miatt. Ebből a folyamatból Magyarország sem marad ki.