Beelőzheti az Etarget a Google-t

Az ETARGET szöveges hirdetései mellé július közepétől már vállalati logó is elhelyezhető. Közép-Európa legnagyobb szöveges hirdetési rendszer üzemeltetője új szolgáltatást vezetett be a magyar piacon, amely lehetővé teszi a célzott reklám és a márkaépítés összekapcsolását.

"Célzott reklámmal éppen azok a felhasználók irányíthatóak a vállalati honlapra, akik érdeklődést mutatnak a cég termékei iránt - tehát a potenciális ügyfelek. Ha a hirdetés mellé logó is társul, azzal a szöveges reklám kiegészül a banneres hirdetések előnyeivel - vagyis a felhasználók vizuálisan is rögzíthetik a vállalatot" - mondta Kálmán Tamás az új szolgáltatásról.

A célzott reklám a vállalati logó megjelenítésével olcsóbb, mint a banneres hirdetés. A márkaépítés alapeszközét - a márka és a termékek tudatosítását és összekapcsolását logó formájában - így már a kis- és középvállalkozások is megengedhetik maguknak.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo