Beelőzheti az Etarget a Google-t

Az ETARGET szöveges hirdetései mellé július közepétől már vállalati logó is elhelyezhető. Közép-Európa legnagyobb szöveges hirdetési rendszer üzemeltetője új szolgáltatást vezetett be a magyar piacon, amely lehetővé teszi a célzott reklám és a márkaépítés összekapcsolását.

"Célzott reklámmal éppen azok a felhasználók irányíthatóak a vállalati honlapra, akik érdeklődést mutatnak a cég termékei iránt - tehát a potenciális ügyfelek. Ha a hirdetés mellé logó is társul, azzal a szöveges reklám kiegészül a banneres hirdetések előnyeivel - vagyis a felhasználók vizuálisan is rögzíthetik a vállalatot" - mondta Kálmán Tamás az új szolgáltatásról.

A célzott reklám a vállalati logó megjelenítésével olcsóbb, mint a banneres hirdetés. A márkaépítés alapeszközét - a márka és a termékek tudatosítását és összekapcsolását logó formájában - így már a kis- és középvállalkozások is megengedhetik maguknak.

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo