A világ legnagyobb élelmiszeripari innovációiból Montrealban az idén 9 kategóriában 243, közük 8 magyar terméket mutattak be. A mostani győzelem eredményeként SELFISH pisztráng versenybe szállhat az októberben, Párizsban kihirdetésre kerülő, SIAL d'Or Global címért is.
A Budaörsi Halpiacon gyártott SELFISH termékcsalád konyhakész, friss halakat tartalmaz, melyeket a Sealed Air Magyarország Kft. által kifejlesztett frissen tartó és egyben süthető, különleges Cryovac tasakba csomagolnak. A frissen tartó és süthető fóliát most először fejlesztették ki és alkalmazták halak esetében a világon. A hal 7 napig friss marad a fóliában, csak egyszerű hűtést igényel, majd fóliával együtt, a benne lévő fűszervajjal süthető.
A SELFISH pisztráng sok szempontból innovatív termék és az itthoni halfogyasztás legfőbb gátjaira ad egyszerű megoldást. A magyar fogyasztók ellenállásának fő oka, hogy sokan nem szeretik a halszagot, félnek a szálkától, és továbbra sem tudják, hogyan készítsék el a halat. Ebben segíthet a termékcsalád, mert szagmentes, cseppmentes, az eltarthatóságot meghosszabbító biztonságos, Cryovac csomagolásban kerülnek forgalomba.