Autópadló siker

A Graboplast minden 100 négyzetméter termékéből 93-at külföldi piacokon értékesít, jövőre vevője lesz, profittöbblete azonban nem lesz.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Graboplast üzemi eredménye az idén 55 százalékos növekedést ér el a tavalyi évhez képest - jelentette ki Jancsó Péter elnök-vezérigazgató, hozzátéve, hogy a cég árbevétele 21 százalékkal emelkedett egy év alatt, s így meghaladta a 20,5 milliárd forintot. A padló-, és parketta-gyártó vállalkozás erőteljesen exportfüggő, minden 100 négyzetméter termékéből 93 négyzetmétert külföldi piacokon értékesít, egyebek között Kínában, Romániában, Ukrajnában, Oroszországban és a Közel-Keleten. Ezeken a piacokon   jónak ítélhetők a jövő évi kilátásokat is. Jancsó Péter 2007-ben 10-13 százalékos forgalom- növekedésre számít, ugyanakkor úgy véli, a profit jövőre nem nő az ideihez képest, egyebek között a magas alapanyagárak miatt.

A cég továbbra is három stratégiai üzletágat működtet: lakossági padlót Tatabányán, parkettát Kecskeméten, speciális - sportlétesítményekben, kórházakban, továbbá járművekben használható - padlóit Győrött gyártja. Az elnök-vezérigazgató a következő időszakra nézve a speciális padlógyártásban látja a legnagyobb lehetőséget. Elmondta, hogy a járműipar számára kifejlesztettek egy újfajta padlót, amely nagy sikert aratott a közelmúltban Kölnben tartott nemzetközi bemutatón.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo