A magazin szintén a Citinek ítélte a Közép-Kelet Európa régióban a következő lakossági szolgáltatásokkal kapcsolatos díjakat: "A Legjobb Lakossági Internetoldal Design", "A Legjobban Integrált Lakossági Internetoldal", a "Legjobb Információbiztonsági Kezdeményezések", továbbá vállalati oldalon a "Legjobb az Online Pénzforgalmi Szolgáltatások terén", illetve a "Legjobb a Kereskedelemfinanszírozási Szolgáltatások terén" díjakat.
A Global Finance pénzügyi szaklap, mely 2007-ben ünnepli létrejöttének 20. évfordulóját, a világ 158 országában jelenik meg, 50 ezer előfizetője és több mint 284 ezer olvasója van. Széles körű tematikájában vállalatfinanszírozással, vegyesvállalatokkal, fúziókkal és felvásárlásokkal, országértékelésekkel, tőkepiacokkal, befektetői kapcsolatokkal, árfolyamokkal, banki szolgáltatásokkal, kockázatkezeléssel, letétkezeléssel, direkt befektetésekkel és pénzügyi menedzsmenttel foglalkozik többek között.
A pályázatokat a Tata Consultancy Services Ltd. képviselőiből álló, világszínvonalú zsűri értékelte. A Global Finance magazin szerkesztői a szakmai zsűri véleményére alapozva választották ki az első kör győzteseit.