Vavrek Balázs: magasabb színvonalra kell húzni a digitális marketing szakmát

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével.  Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Ezúttal Vavrek Balázzsal, a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőjével a „A sikeres hírlevél kulcsa” és az „Értékesítési hírlevél felépítése a nulláról” című kurzusairól beszélgettünk.

Vavrek Balázs

Mi motivált arra, hogy a szakterületeden felhalmozott tudásodat megoszd másokkal?

Prózaian egyszerű: szeretnénk mind a szakmát, mind a megrendelői oldalt globálisan is az egyik legmagasabb színvonalra húzni – reálisan nem holnapra, hanem idővel. Szakemberként nemcsak az ügyfeleink, hanem a hazai szakma egészének fejlődése iránt felelősséget érzünk. Ezért fogadunk el minden olyan tréningfelkérést vagy konferenciameghívást, amelyek a tudásmegosztást célozzák, gyakorlatias fókuszúak és megvalósításra ösztönöznek (tehát nem az a cél, hogy a konferenciaügyvezetők látszattevékenységgel oldják a stresszt, hanem tényleg tanulni akarnak).

A sikeres hírlevél kulcsa
Ez az ingyenes minikurzus akkor lesz segítségedre, ha éppen új, vagy jelenleg nem elég hatékonyan működő hírlevél küldési stratégiádon dolgozol, és szeretnéd megtanulni a jól konvertáló hírlevél írás egyik legfontosabb kezdeti lépést: a piackutatást.
Mi az, amit a leginkább szeretnél átadni a kis- és középvállalatok döntéshozóinak, szakembereiknek, mert úgy látod, hogy ezen a területen hiányos a felkészültségük?

Az e-mail-marketing még mindig az egyik leghatékonyabb, legnagyobb megtérülést hozó marketingeszköz. Ez azért fontos, mert még mindig ott tart a „szakmai” diskurzus, hogy hiszünk-e a hírlevelezésben („szerintem ez az én piacomon nem működik”, „az emberek nem olvasnak e-maileket”), amikor ez nem hitbéli, hanem empirikusan bizonyítható, esettanulmányokkal és kutatásokkal alátámasztható ténykérdés. Az e-mail-marketinget bármely csatornával behelyettesíthetjük: a marketingben ma már szinte semmi nem hitkérdés, szinte minden lemérhető. Alapvetőnek tartom, hogy ne hiedelmekre, hanem tényekre alapozd a stratégiai döntéseidet és használd az e-mail-marketinget, mert működik. A kurzuson pedig megtanítom, hogyan csináld profin.

Miért a Piac & Profit Online Akadémiáját tartod megfelelőnek erre a célra?

Az előadók kizárólag az előadásukra fókuszálhattak, ami fontos. Rendszeresen szervezünk tréningeket, meetupokat és konferenciákat, így átlátom, hogy a munka egy része technikai, adminisztratív vagy szervezésbeli, koncertes hasonlattal élve színpadépítés. A nézők vagy hallgatók viszont nem a színpadra kíváncsiak, hanem arra, aki föllép. A Piac & Profit Online Akadémiája előadói szempontból kényelmes volt: gördülékenyen ment a felvétel, a vágást megcsinálta a csapat, a technikai háttér adott, így nekem és a többi előadónak több időnk és energiánk jutott az előadások kicsiszolására.

Aki tud tréningeket és továbbképzéseket tartani (mert ez a cég főprofilja vagy egy erős üzletág), az természetesen továbbra is tartson – a cégek pedig járjanak el ezekre, mert aki nem tanul folyamatosan, az pillanatokon belül lemarad (főleg a marketingben). Ám úgy látom, hogy ez a platform teret tud adni olyan szakembereknek is, akiktől érdemes tanulni, de maguk nem szerveztek saját képzéseket (mert nem ez a profiljuk vagy egyszerűen nincs meg a hátterük hozzá).

Kiknek szánod a kurzusodat?

Azoknak a megvalósítói szemléletű kis és középvállalati cégvezetőknek és marketingeseknek, akik nem melegedni vagy „egy tuti tippekért” járnak képzésekre, hanem mert valóban fejlődni szeretnének. A siker ebben a szakmában nincs megígérve, de a tanulás és önfejlesztés segítségével, alázattal és kitartó munkával, a csillagokat is le lehet marketingezni az égről.  Tudod, mi választ el a negyedéves céljaidtól, a kívánt nyaralástól vagy épp a 148 lóerős motorról, amiről minden normális családtagod a féltés miatt megpróbál lebeszélni? Sokszor csak egy jól megírt hírlevél.

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő 

Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.
Magyarország költi a legkevesebbet az egészségügyre az unióban

Magyarország költi a legkevesebbet az egészségügyre az unióban 

Hová tűnik az adófizetők rengeteg pénze?
Utolsó helyen állunk az unióban a nyaralni tudók számában

Utolsó helyen állunk az unióban a nyaralni tudók számában 

Meddig süllyed még a magyarok életszínvonala?
Rettegnek a fideszes polgármesterek

Rettegnek a fideszes polgármesterek 

Fideszes polgármesternek együtt szerepelni egy ellenzékivel egy fotón, skandallum.
Élve fejeztek le egy magyart az oroszok

Élve fejeztek le egy magyart az oroszok 

Miért hallgat a magyar kormány, amikor az oroszok gyilkolnak magyarokat?
A lengyel gazdaság száguldása hatalmas égés a magyar gazdaságpolitika számára

A lengyel gazdaság száguldása hatalmas égés a magyar gazdaságpolitika számára 

A munkavállalók a lábukkal szavaznak.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo