Vavrek Balázs: magasabb színvonalra kell húzni a digitális marketing szakmát

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!

Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével.  Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Ezúttal Vavrek Balázzsal, a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőjével a „A sikeres hírlevél kulcsa” és az „Értékesítési hírlevél felépítése a nulláról” című kurzusairól beszélgettünk.

Vavrek Balázs

Mi motivált arra, hogy a szakterületeden felhalmozott tudásodat megoszd másokkal?

Prózaian egyszerű: szeretnénk mind a szakmát, mind a megrendelői oldalt globálisan is az egyik legmagasabb színvonalra húzni – reálisan nem holnapra, hanem idővel. Szakemberként nemcsak az ügyfeleink, hanem a hazai szakma egészének fejlődése iránt felelősséget érzünk. Ezért fogadunk el minden olyan tréningfelkérést vagy konferenciameghívást, amelyek a tudásmegosztást célozzák, gyakorlatias fókuszúak és megvalósításra ösztönöznek (tehát nem az a cél, hogy a konferenciaügyvezetők látszattevékenységgel oldják a stresszt, hanem tényleg tanulni akarnak).

A sikeres hírlevél kulcsa
Ez az ingyenes minikurzus akkor lesz segítségedre, ha éppen új, vagy jelenleg nem elég hatékonyan működő hírlevél küldési stratégiádon dolgozol, és szeretnéd megtanulni a jól konvertáló hírlevél írás egyik legfontosabb kezdeti lépést: a piackutatást.
Mi az, amit a leginkább szeretnél átadni a kis- és középvállalatok döntéshozóinak, szakembereiknek, mert úgy látod, hogy ezen a területen hiányos a felkészültségük?

Az e-mail-marketing még mindig az egyik leghatékonyabb, legnagyobb megtérülést hozó marketingeszköz. Ez azért fontos, mert még mindig ott tart a „szakmai” diskurzus, hogy hiszünk-e a hírlevelezésben („szerintem ez az én piacomon nem működik”, „az emberek nem olvasnak e-maileket”), amikor ez nem hitbéli, hanem empirikusan bizonyítható, esettanulmányokkal és kutatásokkal alátámasztható ténykérdés. Az e-mail-marketinget bármely csatornával behelyettesíthetjük: a marketingben ma már szinte semmi nem hitkérdés, szinte minden lemérhető. Alapvetőnek tartom, hogy ne hiedelmekre, hanem tényekre alapozd a stratégiai döntéseidet és használd az e-mail-marketinget, mert működik. A kurzuson pedig megtanítom, hogyan csináld profin.

Miért a Piac & Profit Online Akadémiáját tartod megfelelőnek erre a célra?

Az előadók kizárólag az előadásukra fókuszálhattak, ami fontos. Rendszeresen szervezünk tréningeket, meetupokat és konferenciákat, így átlátom, hogy a munka egy része technikai, adminisztratív vagy szervezésbeli, koncertes hasonlattal élve színpadépítés. A nézők vagy hallgatók viszont nem a színpadra kíváncsiak, hanem arra, aki föllép. A Piac & Profit Online Akadémiája előadói szempontból kényelmes volt: gördülékenyen ment a felvétel, a vágást megcsinálta a csapat, a technikai háttér adott, így nekem és a többi előadónak több időnk és energiánk jutott az előadások kicsiszolására.

Aki tud tréningeket és továbbképzéseket tartani (mert ez a cég főprofilja vagy egy erős üzletág), az természetesen továbbra is tartson – a cégek pedig járjanak el ezekre, mert aki nem tanul folyamatosan, az pillanatokon belül lemarad (főleg a marketingben). Ám úgy látom, hogy ez a platform teret tud adni olyan szakembereknek is, akiktől érdemes tanulni, de maguk nem szerveztek saját képzéseket (mert nem ez a profiljuk vagy egyszerűen nincs meg a hátterük hozzá).

Kiknek szánod a kurzusodat?

Azoknak a megvalósítói szemléletű kis és középvállalati cégvezetőknek és marketingeseknek, akik nem melegedni vagy „egy tuti tippekért” járnak képzésekre, hanem mert valóban fejlődni szeretnének. A siker ebben a szakmában nincs megígérve, de a tanulás és önfejlesztés segítségével, alázattal és kitartó munkával, a csillagokat is le lehet marketingezni az égről.  Tudod, mi választ el a negyedéves céljaidtól, a kívánt nyaralástól vagy épp a 148 lóerős motorról, amiről minden normális családtagod a féltés miatt megpróbál lebeszélni? Sokszor csak egy jól megírt hírlevél.

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Úgy vernek minket a lengyelek, mint szódás a lovát

Úgy vernek minket a lengyelek, mint szódás a lovát 

A lengyel valuta árfolyama fenn, a magyar lenn.
Karácsony Gergely szerint Bindzsisztán szervezi mini-Dubajt

Karácsony Gergely szerint Bindzsisztán szervezi mini-Dubajt 

Ez a harc lesz a végső?
A tervezett budapesti mini-Dubaj felhőkarcolója pont egy légifolyosóba esik

A tervezett budapesti mini-Dubaj felhőkarcolója pont egy légifolyosóba esik 

Nem tűnik túl átgondoltnak a mini-Dubaj projekt.
A Jobbik volt elnöke szerint Lázár János lebukott

A Jobbik volt elnöke szerint Lázár János lebukott 

Bindzsisztán működik, ahogy kell.
Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo