Négy hasznos remarketing technika mindenkinek

A remarketing igencsak hasznos stratégia lehet a Facebook-on hirdető cégeknek, mégis azt látni, hogy nehézkesen megy a listaépítés. Ezért Lévai Richárd közösségi marketing specialista segítségével mutatunk néhány hasznos technikát.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A remarketing az egyik leghatékonyabb megoldás a Facebook hirdetések között, hiszen itt válogatottan tudod utolérni a legjobb célcsoportjaidat. Mégis azt látni, hogy a listaépítés sokszor nehézkes, mert nem áll a rendelkezésre a megfelelő strukturális háttér (pl. a weboldal nem jó felépítésű). Szerencsére ma már sok különböző lehetőség van az egyéni célközönségek (mert ez a remarketing hivatalos neve a Facebookon) felépítésére – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd közösségi marketing specialista legfrissebb blogbejegyzésében.

Íme, 4 hatékony megoldás:

A nagy klasszikus: URL alapon

A leggyakoribb megoldás, amikor bizonyos menüpontjaid látogatóiból építesz listát. Ha tippelni kellene, ezt használják a legtöbben. Itt beépíted a Facebook pixelt, majd a célközönség kezelőben létrehozod a weboldal URL címeinek segítségével a választott célközönséget.

Kép: Fotolia

Remarketing esemény alapon

Van, amikor egy URL nem ad elég információt, viszont a Facebook pixelen keresztül átadott információk igen. Vásárolt-e, melyik termékeket rakta kosárba, honnan érkezett, milyen nyelvű, bejelentkezett-e a felhasználó… számos olyan paraméter, amit az eseményeknél tudunk átadni, és ami sorsfordító lehet az eredményt hozó folyamatok építése során.

Az alap itt is a Facebook pixel, de itt a pixel által átadott eseményeket, paramétereket használjuk. Nagyon sok plusz lehetőség van benne, olyanok, amiket URL alapon nem tudunk megtenni.

A Facebook rászorítja a cégeket a hatékonyságra
Ősztől nem lehet mást választani, mint azt, hogy kampány szinten állítjuk be a költségkeretet, hirdetéssorozat szinten csak korlátokat lesz lehetőségünk meghatározni – hívta fel a figyelmet lévai Richárd, közösségi marketing szakértő.
Események és szabályok: a dinamikus remarketing

Már kisebb webáruházak is jól járnak, ha a lista építést a Facebook-ra bízzák, és csak szabályok segítségével döntik el, melyik felhasználónak mit érdemes újra megmutatni. Ebben segít a dinamikus remarketing.

Ennek háttere lehet a termékkatalógus is, de már a Facebook pixel által adatok is adhatnak elég információkat. Ennek a módszernek a nagy előnye, hogy nagy tömegben könnyű kezelni a remarketinget, nem kell hozzá egyedi célközönségeket építeni. Hiszen hatalmas mennyiségű termék esetén az gyakorlatilag lehetetlen. Persze nem csak webáruházak használhatják a megoldást, pl. ingatlanosoknak, szállásadóknak is van saját megoldás, de érdemes kreatívnak lenni.

Szűrésekkel és szegmentálással

Ha többre vágysz, az alapbeállításoknál, miért nem használod a Facebook Analytics-ben rejlő lehetőségeket? Egyéni célközönségeket ugyanis a Facebook Analytics-ben létrehozott szűrések és szegmentálások segítségével is tudsz építeni, ami szélesre tárja a remarketing üzleti lehetőségeit. Ebben az esetben át lehet nyúlni az URL-ek és a paraméterek határain és olyan listákat is fel lehet építeni, amit máshogy nem.

Gyakorlatban alkalmazható tudást keres?
Lévai Richárd 4 konkrét kampányon keresztül mutatja meg, hogy hogyan lehet a Facebookon hatékonyan hirdetni kkv-ként. A Facebook Marketing minikurzus az első 500 beiratkozónak ingyenesen elérhető! Ha még több tudásra vágyik, a Piac & Profit Online Akadémián megtalálja Magyarország legnagyobb, kkv-k számára készült online képzési portfólióját. Miért választják a cégvezetők online képzéseinket? Mert elismert szakemberek hot topic képzéseit érik el, nincs utazás, terembérlés vagy elmaradt óra, és igény szerint, bárhol bármikor tanulhatnak. Megnézem az elérhető képzéseket.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo