Miben jók a családi cégek? Most kiderült

A hatodik K&H családi vállalatok kiválósági díj nyertesei hosszú távú stratégiájukkal küzdötték le az utóbbi év akadályait.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Ennek részeként amellett, hogy a saját működésüket egyre fenntarthatóbbá alakítják, más fontos társadalmi és környezetvédelmi ügyek mellett is rendszeresen kiállnak.

A családi cégek stabilan a hazai gazdaság egyik fontos alappillérét jelentik, amit jól mutat, hogy a koronavírus jelentette nehézségeket legtöbbjük nagy sikerrel leküzdötte. Egyes adatok szerint a családi cégek többségének nem kellett változtatni az operatív működésen. Stabil jövőkép és a társadalom igényeire való nyitottság nélkül azonban a pénzügyi siker sem elképzelhető. A K&H ezért hatodik alkalommal díjazza azokat a családi cégeket, amelyek az élen járnak példamutató megoldásaikkal az innováció, a hosszú távú stratégia, a társadalmi felelősségvállalás és a generációváltás terén.

(Fotó: K&H)

A K&H családi vállalatok kiválósági díjra pályázó cégeket négy külön kategóriában díjazták, ám kiderült, hogy a cégek nem csak egy-egy területet kezelnek kiemelten. A nyertesek jellemzően nagy hangsúlyt fektetnek a stratégiájukra, de egyben ez is jelentette számukra a legnagyobb kihívást. A vírus miatt megváltozott piaci helyzet miatt ugyanis összhangba kellett hozniuk a taktikai lépéseket a hosszú távú stratégiájukkal, a rövid távú igényeket a családi jövőképpel.

Azok a cégek voltak előnyben, akik a családon belüli gyors döntéshozatalnak és a dolgozók átlagon felüli elkötelezettségének köszönhetően rugalmasan tudtak reagálni a piaci igényekre, de egyben hűek maradtak értékeikhez. Az is kiderült, hogy a pályázók legtöbbje csökkentette az ökológiai lábnyomát környezetbarát fejlesztései segítségével
– mondta Ékes Ákos, a K&H családi vállalatok központ vezetője.

A díjazottak:

  1. „innováció” kategória:
    • Kon-Trade+ Kft.
    • NASTE BAU Kft.
  2. „sikeres hosszú távú stratégia” kategória:
    • GIA Form Kft.
  3. „társadalmi felelősségvállalás és környezetvédelmi fenntarthatóság” kategória:
    • Wagner Solar Hungária Kft.
    • Mystic Nails Hungary Kft.
  4. „sikeres generációváltás” kategória:
    • Trans-Sped Kft.
    • Losonczi Innovation Kft.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo