Minden idők legnagyobb kártérítése

A Friderikusz Produkciónak 214 millió forintos kártérítést kell fizetnie az RTL Klubnak, mert 1999-ben nem adta le a "Meglepő és Mulatságos" adását - ez a legnagyobb kártérítés, amit Magyarországon a média szereplői indítottak és megnyertek.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Fővárosi Itélőtábla jogerős ítélete egy hat évvel ezelőtt történt vita végére tesz pontot: Friderikusz Sándor cégének, a Friderikusz Produkciónak 214 millió forintos kártérítést kell fizetnie egykori megrendelőjének, az RTL Klubnak és 10 millió forintot a perköltségek fedezésére.

Az ítélet indoklása szerint a produkciós iroda 1999-ben adta le a tévének a Meglepő és Mulatságos utolsó műsorának kazettáját. 2002-ben a bíróság már megállapította, hogy Friderikusz komoly kárt okozott és az RTL Klub jogosan követelhet kártérítést. A televízió keresetében 300 millió forintot kért, a műsorhoz kapcsolódó veszteségek  reklámbevételek elmaradása okán.

"Végre lezárult ez a sokéves per és bebizonyosodott, hogy Friderikusz Sándor szerződést szegett és komoly kárt okozott az RTL Klubnak." - áll a kereskedelmi televízió közleményében.

"Most már jogerős bírósági ítéletem van arról, hogy a mindenkori legdrágább tévéműsort a magyar piacon én állítottam elő, nevezetesen - kamatokkal együtt - körülbelül 450-460 milliósat" - áll a Friderikusz Sándor által kiadott közleményben. A tévés személyiség saját oldalán egyelőre a már nem általa vezetett Szólás Szabadságát hirdeti, ám Friderikusz önéltrajzában kitér az RTL KLubban szerzett tapasztalatairól:

"egy ideig az RTL Klub kereskedelmi tévécsatornánál a Meglepő és Mulatságos című műsort készítettem, amely szintén nézettségi rekordot hozott az akkor Magyarországon szárnypróbálgató RTL-nek, mind össznépességben, mind a kereskedelmileg preferált 18-49-es korosztály körében. (Nem volt ritka műsoraim 26-28 százalékos rating-je, és az 59-61 százalékos share-je.)

Az itt megtapasztalt meglehetősen felületes tévéirányítás és értékmentes szemlélet aztán tovább sodort a TV2 irányába, ahol egyaránt volt módom politikai műsorokat csinálni."

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo