Zöld marketing cikkek

A zöldre szervezett partik menők
Felelősségteljes gondolkodás és környezettudatos szervezés jellemez egyre több hazai fesztivált. De vajon merre tovább a szelektív hulladékgyűjtésen túl? Vehetünk-e példát tőlük, ha a céges rendezvényt zöldítenénk?

A bűntudat nem elég a Föld megmentéséhez
Ha elterjedne a minőségi zöld marketing, az komoly lépés lenne ahhoz, hogy idővel minden nap a Föld napja legyen. Egyre több a környezettudatos úton előállított termék, de sem a cégek sem az emberek nem hajlandóak átállni a zöld megoldásokra. Egy kis marketing megtolhatná a folyamatot, ha másra helyeznénk a hangsúlyt.

Így kell zöldágra vergődni
Nem elég zöldnek lenni, annak is kell látszani! De nem mindegy, hogyan kommunikáljuk a fenntarthatósági iránti elkötelezettségünket, mert a "zöldre festés" vádja hosszú távra tönkre teheti egy cég renoméját.

Lehet, hogy fenntarthatóbb, mint gondolná?
Sokat hallani mostanában arról, hogy a vásárlók egyre tudatosabbá válnak, és a felelős cégeké lesz a jövő. Sok kkv ilyenkor csak legyint, hisz a többségüknek nincs pénze látványos CSR programokra vagy nagy zöldítő akciókra. De lehet, hogy amit csinál, már most fenntarthatóbb, mint gondolja. Lássuk csak!