Viszonteladás cikkek


A márkaimázs védelme – árulhat-e a viszonteladó az online piactereken?

A márkaimázs védelme – árulhat-e a viszonteladó az online piactereken? 

A szelektív forgalmazási rendszerek létfontosságúak egy-egy márka imázsának fenntartása szempontjából, az árusítás e formáját az Európai Bizottság már korábban az uniós versenyszabályokkal összeegyeztethetőnek találta. Az internetes piac közelmúltbeli fejlődése, a Vaterához és az Amazonhoz hasonló oldalak széleskörű használata azonban új kérdéseket vet fel az ilyen értékesítési rendszerek előírásaival kapcsolatban. Ezeket tekintik át Paseczki Loránd és Virág Péter, a Horváth és Társai Ügyvédi Iroda DLA Piper munkatársai.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Cégblog

Ilyen autóra vágyik? Ennek a hírnek örülhet

Ilyen autóra vágyik? Ennek a hírnek örülhet  

Tovább bővíti magyarországi kiskereskedelmi és szervizhálózatát a BYD.

Klímablog

Jó hírt kapott Magyarország Brüsszelből

Jó hírt kapott Magyarország Brüsszelből  

Az Európai Bizottság jóváhagyta a 264 millió eurós magyar állami támogatást elektromos jármű-akkumulátorgyár létesítésére.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo